
Visites al celler
No hi ha res com deixar que el sabor del vi s'ajunti amb el seu acompanyant ideal per fer esclatar les seves qualitats. Un maridatge perfecte és, precisament, això. I a Família Torres saben treure el millor profit als seus vins maridant-los amb aquells petits plaers que creen una festa gustativa al nostre paladar.
És el cas de la seva visita amb maridatge de vins i tapes: inclou una visita a la vinya Mas La Plana i al celler Waltraud arrodonida pel tast de quatre vins i quatre tapes. Una experiència perquè us endinseu en la cultura i la gastronomia local de la mà dels seus vins i tapes elaborades amb productes de proximitat.
A la visita amb maridatge de vins i formatges podreu gaudir de la mateixa experiència, però substituint les tapes per quatre formatges artesanals: brie, semicurat, curat i blau, per trobar l'harmonia perfecta.
Reserves:
Per a ambdues activitats es requereix reserva prèvia online.
Podeu fer arribar les vostres consultes al mail reserves@torres.es o al telèfon 93 817 73 30.