Com a bon mercat gastronòmic que som, no ens en perdem ni una! Cada vegada que el calendari mana enaltir algun plat, nosaltres muntem una festa. Per al cap de setmana del Dia Mundial de la Truita de Patates tenim preparada una processó de cinc truites de la mà de xefs de renom per només 6 euros el platet.
Només heu de plantar-vos al Time Out Market el dissabte 7, diumenge 8 i dilluns 9 de març, a qualsevol hora (dins l’horari d’obertura del market), i demanar-les als restaurants que les preparen.
Truites de tots els colors
Sou d’emocions fortes? Darvaza oferirà una espectacular truita de xistorra, intensa i plena de sabor. Fran López eleva la recepta clàssica amb una exquisida truita de patates trufada, perquè la gaudiu com cal. Croquetelle sorprèn amb una irresistible truita carbonara, cremosa i contundent. The Fish & Chips Shop aposta pel sabor del mar amb una deliciosa truita de bacallà. Finalment, Can Ros llança l’ham al mar amb la seva truita vaga de gambeta blanca de la Barceloneta amb romesco i patates, una combinació que convida a repetir. Ni el Dijous Gras pot superar aquesta experiència!
📍 Marideu la tapa amb alguna de les activitats gratuïtes del market (estigueu atents al calendari).


