Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right Mari Ito i l’origen del desig

Alerta! Ens esforcem per informar acuradament, però aquests són temps inusuals, així que comprova sempre abans de sortir.

TONI MATEUtonimateu@tonimateu.

Mari Ito i l’origen del desig

L’artista japonesa, autora del cartell de l’Hipermerc’art, ens parla de la seva obra i del seu amor pel modernisme

Per Time Out en col·laboració amb Moritz
Advertising

sempre és interessant conèixer diferents formes d’entendre l’art i descobrir el treball de nous creadors. Per això, la nova edició de l’Hipermerc’art by Moritz vol acostar l’art al públic i el públic a l’art. A la Fàbrica Moritz s’hi donaran cita, fins al 7 de gener, 32 artistes i més de mil obres originals de diferents disciplines.
Una de les creadores de la mostra és Mari Ito, una japonesa enamorada de Barcelona que hi viu des de fa més de deu anys. A més de participar-hi amb algunes de les seves obres, Ito és l’autora del cartell d’aquesta edició de l’Hipermerc’art, un treball colorista on dominen formes vinculades a la natura. També ha dissenyat l’etiqueta exclusiva de la Moritz Edició Limitada, que la marca regala als clients que adquireixin una de les obres.
La mateixa artista explica el tema de la seva obra: “L’origen del desig neix al subconscient de cada persona i, per tant, no es veu. Per això el vull mostrar”. Una de les seves fonts d’inspiració és el modernisme, “sobretot els colors de les flors i plantes de Domènech i Montaner i les belles línies corbes de Gaudí”, afegeix.
Per dissenyar l'etiqueta de la Moritz, ha optat per la tècnica de la calcomania i el mixed media. “Sempre m’ha agradat el dibuix groc de fons del logo de la Moritz, per això he provat de fer un collage amb els dos dissenys, el meu dibuix i el de la cervesa”, conclou. Si voleu conèixer l’obra de Mari Ito i de la resta de participants de l’Hipermerc’art, no deixeu passar una cita artística imprescindible! ■  

Recomanat

    També t'agradarà

      Advertising