Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca

OFFF Barcelona 2022

  • Art, Digital i interactiu
OFFF Barcelona
Foto: OFFF Barcelona
Publicitat

Time Out diu

El Disseny Hub acull el festival internacional de creativitat, art i disseny digital de Barcelona

El museu de Disseny Hub de Barcelona (DHUB) presenta del 5 al 7 de maig el festival internacional de creativitat, art i disseny digital OFFF Barcelona. Durant aquest cap de setmana, la ciutat acull més de 62 ponents vinculats a l'àmbit de la creativitat, el disseny, l'art visual i la cultura digital. La 21a edició del festival ofereix conferències, tallers i activitats dirigides especialment als creadors, però obertes per tothom que hi vulgui participar. Alguns dels noms més destacats entre el llistat d'artistes són: David Carson, DixonBaxi, Lobulo Studio, Malika Favre, Moment Factory, Musketon, Paula Scher, Refik Anadol i Territory Studio. A més, hi participen estudis de creació de diferents disciplines: 3D, direcció d'art, 'branding' i estratègia, comunicació, disseny gràfic, art digital, il·lustració, 'papelcraft', fotografia, vídeo, impressió i gràfiques en moviment. 

El tret de sortida del festival és a càrrec de l'estudi VASAVA, engarregat del 'rebranding' del festival i d'explicar tot el procés de canvi i renovació de la identitat del festival en una presentació el 5 de maig a les 12 h a la Sala Roots. I s'acomiada el 7 de maig amb 'Main titles', uns títols de crèdits sota la direcció creativa de GMUNK, creador visual i digital amb reconeixement mundial.

Entre els 'workshops' programats, Zetafonts organitza el primer, el 5 de maig a les 10.30 h, per fer tipografies amb diferents tonalitats. Divendres 6 de maig, de les 10.30 fins a les 14.30 h, Thiago Maia, fundador de Cookie Studio, dona a conèixer els seus trucs per captar clients i oferir un bon 'pitching'. L'últim dia, dissabte 7 de maig, a la mateixa hora, David Carson, dissenyador d'algunes de les companyies més grans del món, organitza un 'workshop' per crear un cartell amb la tècnica del collage, com la que ell mateix utilitza.

En paral·lel, el festival organitza un mercat d'artistes cada dia d'11 a 21 h, un punt de venda de peces d'art, llibres, roba, i una ampla gamma d'accessoris únics. 

Les entrades ja estan a la venda, i es poden comprar a la pàgina web per 247 € amb accés els tres dies. Tot i que, com cada any, el festival donarà accés gratuït a les Fun Zone i als espais exteriors del Disseny Hub amb una proposta gastronòmica i de 'streaming' de les conferències en viu. 

Albert Rodríguez
Escrit per
Albert Rodríguez

Detalls

Adreça
Publicitat
També t'agradarà