Gràcies per subscriure't! Descobreix la primera newsletter a la teva safata d'entrada molt aviat!
Time Out a la teva bústia d'entrada
Apunta't a les nostres newsletters per tenir les últimes notícies de la teva ciutat. el millor de la ciutat amb la nostra newsletter sempre que vulguis
El teatre també pot ser una manera de parlar de les inquietuds de les noves generacions, qüestionar idees establertes i descobrir altres punts de vista. Aquesta és la proposta del Festival RBLS, que celebra la seva desena edició del 6 al 20 de novembre amb una programació d’arts escèniques adreçada especialment a adolescents i joves.
El festival passa per Barcelona i diverses poblacions catalanes, com Canovelles, Cardedeu, Granollers, Mataró, Manresa i Sabadell, entre altres; amb espectacles que combinen humor, memòria històrica, identitat, reivindicació i noves formes de narrar.
La programació vol anar més enllà de l’escenari convencional, amb teatre documental, autoficció, comèdia i històries que posen sobre la taula qüestions socials i personals. Entre les propostes d’aquesta edició hi ha Los bancos regalan sandwicheras y chorizos a La Villarroel, Hora bruixa al Teatre Tantarantana i Ricard de 3r, també a La Villarroel. El cartell a Barcelona es completa amb els muntatges de Quan el món pesa, Bonobo 2.0 i Un mal normal.
Els horaris, els espais i els preus varien segons l’espectacle; consulta la programació completa i les entrades al web oficial del festival.