33 by Santi Ortiz

Time Out diu
Alerta! Ens esforcem per informar acuradament. Però són temps inusuals, així que, sisplau, confirma que aquest local encara està obert.
Al número 33 de l’avinguda Mistral i inspirat en l’enigmàtic Club 33 de Disneyland. En breu, tindrà 33 còctels en carta... En aquest bar tot té una raó de ser, fins i tot el número que li dóna nom. L’alquimista Santi Ortiz (ex Bobby Gin, ex Ohla) ha decidit tirar pel dret i fer-se una cocteleria a mida; sense regles i arriscant. No hi caben més de quinze persones, és una trinxera penombrosa que flirteja amb el concepte speakeasy i té un bartender suprem amb canell i cervell.
Canell, perquè tècnicament és impecable; cervell, perquè cada còctel és una pel·li, un vessament de creativitat. El Santi crema un bocí de fusta de palo santo i tanca la copa en una urna, amb el fum aromàtic. Sembla un científic de còmic, però en lloc de provetes l’envolten muntanyes d’ampolles i una increïble col·lecció de whiskies. Al 33 beureu alta gastronomia i engolireu elements impossibles com quètxup de pinya, infusionats de molsa o xarop de formatge blau.
Les creacions del Santi juguen amb el bevedor, el repten. Són obres d’art que es paguen com el que són i no baixen dels 10 euros. Per cert, si hi aneu en cap de setmana, haureu de reservar-hi i entrar pel darrere del restaurant Cuba de Janeiro, com si estiguéssiu en plena llei seca.
Detalls
Adreça |
Mistral, 33 Barcelona 08015 |
---|---|
Transport | M: Poble Sec (L3) |
Contacte | |
Horaris | De dt. a dj. de 19 a 1.30h. Dv. i ds. de 19 a 3h. Dg. i dl. tancat. |