Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right Els secrets per fer un combinat perfecte!

Alerta! Ens esforcem per informar acuradament, però aquests són temps inusuals, així que comprova sempre abans de sortir.

Coca-Cola1/5
Sergio EstévezCoca-Cola
Coca-Cola2/5
Sergio EstévezCoca-Cola
Coca-Cola3/5
Iago SilvaCoca-Cola
Coca-Cola4/5
Sergio EstévezCoca-Cola
Coca-Cola5/5
Sergio EstévezCoca-Cola

Els secrets per fer un combinat perfecte!

I a més, t'ensenyem a fer un combinat únic i original! Time Out Barcelona en col·laboració amb Coca-Cola

Advertising

Els combinats premium fa temps que s’han instal·lat a Barcelona. El gintònic va ser la primera beguda a la que es va dedicar una gran atenció, i ara aquesta cura especial arriba també a la resta de combinats, com per exemple el rom amb Coca-Cola. L’objectiu és oferir una experiència única i una beguda especial i totalment personalitzada. Sergi Estévez, cocteler expert i ambaixador de Coca-Cola, ens dóna cinc secrets per fer el combinat perfecte!

1. Triar bé la copa
Deixeu de banda els gots de tub i aposteu per una copa baló o un got ample, com els
de sidra. Aquest tipus de got tenen una capacitat d’uns 65 cl que possibiliten que tots els ingredients es puguin barrejar amb equilibri.

2. El gel sí importa
Triar un bon gel és molt important per fer un bon combinat. El millor és escollir-lo gran i dur per aconseguir que refredi la copa sense aigualir-la. Dieu adéu al gel picat i aposteu per uns bons glaçons: obtindreu un resultat fresc i perfecte!

3. La quantitat justa d’alcohol
Recordeu, hem vingut a gaudir d’un combinat i no a emborratxar-nos: 4 o 5 cl seran suficients per fer una bona proporció. Trieu destil·lats com el rom o el whisky per barrejar amb Coca-
Cola ja que combinen molt bé amb les seves notes cítriques i especiades. En canvi, decanteu-vos pel vodka i la ginebra per barrejar amb refrescs com la Fanta o la Nordic Mist. Us quedaran boníssims!

4. El refresc ben fred
És important que el refresc estigui ben fred, ja que així el gas mantindrà totes les seves propietats. Posarem entre 20 i 24 cl de la beguda que més us agradi: recordeu que podreu fer servir Coca-Cola Light, Zero o Zero Zero, per fer el vostre combinat més lleuger, o Fanta de taronja o llimona per aconseguir gustos afruitats.

5. Un matís d’aroma
Per acabar, podeu personalitzar la vostra beguda amb un toc d’aroma, però no us passeu, que no volem convertir el combinat en una macedònia! Podeu afegir-hi, per exemple, la pell d’un cítric com la llimona, que perfuma i dóna una lleugera acidesa. També podeu triar un xarop natural per fer el vostre combinat més dolç i ple de sabor, o un bitter com l’Angostura que aportarà aroma i amargor al resultat final. Podeu provar, també, amb versions més agosarades, afegint-hi vainilla, xocolata o espècies! Al vostre gust!

 

COMBINAT TIME OUT BARCELONA

A més, el cocteler Sergi Estévez ha ideat un combinat pensat especialment pels lectors de Time Out. Prepareu els ingredients i prepareu-vos per gaudir!

Ingredients:

1 ampola de Coca-Cola
5 cl de rom anyenc
1 cop de bitter Angostura
1 tros de pell de llima
 
Procés:
 
1. En una bona copa, afegeix 4-5 glaçons de gel de bona mida. Amb l'ajuda d'una cullera de bar remena el gel per refredar la copa. Retira l'excés d'aigua que s'ha generat dins la copa.
 
2- Afegeix una mesura de 4-5 cl de rom anyenc (fosc) amb l'ajuda d'un mesurador o d'un got de xarrup.
 
3- Amb l'ajuda de la cullera de bar deixa caure lentament tota l'ampolleta de Coca-Cola (en la varietat que més t'agradi) i retira lentament la cullera sense remenar.
 
4- Aromatitza amb un toc de bitter aromàtic com Angostura de tap groc. Si no en tens, ho pots substituir per una escorça de canyella.
 
5- Agafa una escorça de llima de la mida d'un polze i treu-li els olis essencials fent un 'twist', és a dir, torçant l'escorça amb la part de color apuntant al interior de la copa.
 
6- Olora, assaboreix i gaudeix d'una nova experiència, un rom amb Coca-Cola com sempre , però com mai l'havies gaudit.
Recomanat

    També t'agradarà

      Advertising