Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right Barcelona, capital de la indústria legal del cànnabis
Notícies / Ciutat

Barcelona, capital de la indústria legal del cànnabis

cànnabis

Mentre als Estats Units Donald Trump era escollit president, als estats de California, Maine, Massachusetts i Nevada es votava, i guanyava, la legalització recreativa de la marihuana. A altres estats com Arkansas, Florida, Montana i Dakota del Nord, la legalització també es va aprovar, però en aquest cas, per a l'ús medicinal. Això ha confirmat el sector cannàbic com una de les indústries amb més creixement i potencial del món.

Barcelona, que en els darrers anys s'ha convertit en una ciutat que d'alguna manera s'està apropant a aquest controvertit sector, es convertira, del 6 al 12 de març, en el centre de tota la indústria del cànnabis del món amb la primera edició del Forum The Arcview Group, entitat que engloba més de 600 membres inversors acreditats centrats en els negocis del cànnabis (medicinal, farmacèutic, tèxtil, consum, aliments i molt més). Serà la trobada més important d'inversors, dades i difusió de la indústria cannàbica de tot el món. Es durà a terme a l'Hotel Eurostars Grand Marina, al costat del World Trade Center, i es presentaran una vintena de projectes empresarials relacionats amb la indústria legal del cànnabis procedents tant d'Estats Units com d'Europa. "Una possibilitat única per poder veure les possibilitats reals d'inversió en una indústria que promet tenir un creixement en la present dècada com ho van tenir les tecnològiques en els anys 90", expliquen des del Forum The Arcview Group.

Com qualsevol altre sector industrial en creixement, es necessiten trobades on els mecanismes del sector conflueixin, i és per això que aquestes jornades uniran a inversors  amb projectes a on invertir, dins del món del cànnabis. I és que, segons els estudis de mercat realitzats, l'estat Espanyol és el tercer país més interessant per als inversors, per darrere de Canadà i els Estats Units.

 

Advertising
Advertising

Comentaris

0 comments