Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right Fem que els nadons prematurs se sentin com a casa
Notícies / Ciutat

Fem que els nadons prematurs se sentin com a casa

Fem que els nadons prematurs se sentin com a casa

La Vall d'Hebron va llençar el 17 d'octubre la campanya solidària "Amb tu, com a casa", un projecte vital en el qual tots podem posar el nostre granet de sorra.

Cada any neixen 4.000 nadons prematurs a Catalunya, i aquests nounats necessiten més que mai el contacte constant amb els seus familiars i la pell amb pell. Gràcies a aquest contacte, conegut com a mètode cangur, la recuperació és més ràpida i eficaç. El que es proposa fer la La Vall d'Hebron és crear un centre perquè les famílies se sentin com a casa durant les cures i el temps de recuperació.

El projecte té l'objectiu de transformar el Servei de Neonatologia de l'Hospital MaternoInfantil en un lloc més acollidor, posant a disposició de les famílies i professionals del Servei de Neonatologia, habitacions familiars d’ús exclusiu amb tot l’equipament necessari perquè es puguin familiaritzar amb la convivència i necessitats del seu fill. La transformació del centre també permetrà seguir investigant en els beneficis aportats per la participació activa de les famílies en les cures. Pots trobar més informació a http://www.ambtucomacasa.com

El projecte té com a objectiu arribar als 880.000 euros i gira entorn del concepte #BornToBeExtraordinary per explicar l’experiència en primera persona de l’Álvaro, un clar exemple de la necessitat de tirar endavant un projecte com aquest. A més a més, hi ha moltes maneres en les quals et pots implicar:

Uttopy, una marca de moda solidària que dóna suport a les ONG, ha desenvolupat una col·lecció pròpia per impulsar la campanya "Amb tu, com a casa". La marca farà un donatiu de les vendes de la col·lecció que ha fet exclusivament per Vall d’Hebron. Podeu trobar el merchandising a http://uttopy.com/born-to-be-extraordinary i així col·laborar amb la causa!

 

 

 

 

Advertising
Advertising

Comentaris

0 comments