Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right Tapes contra la pobresa infantil
Notícies / Menjar

Tapes contra la pobresa infantil

Restaurant Tickets
© Ivan Giménez Tickets

La pobresa infantil és una xacra que arrossega la humanitat i que hauria de ser el principal objectiu per als governs de tot el món. Les accions solidàries que es duen a terme serveixen d'ajuda inqüestionable, però cal molta implicació per part de tots i totes. A casa nostra, una de les accions més interessants d'aquest final d'any serà el de la Tapa Solidària. Es tracta d'un projecte en què més de 80 restaurants de Barcelona i arreu de Catalunya uniran forces en favor del Casal dels Infants i la lluita contra les desigualtats.

“Cada any hem de ser més els qui ens hi sumem. Estem orgullosos de la solidaritat del món gastronòmic”, deia Albert Adrià a la presentació de la Tapa Solidària. L'Albert i el Ferran són els xefs creadors d'aquesta acció que proposa que cada restaurant col·laborador aporti 50 cèntims de la venda de cada tapa de la seva carta al Casal dels Infants. És una entitat que treballa sense descans per ajudar els joves en situació de vulnerabilitat. I el projecte sembla no tenir sostre, després dels més de 120.000 euros aconseguits en anteriors edicions. Més concretament, els beneficis de la Tapa Solidària serviran de fons econòmic per a Vincles, projecte matern-infantil del Casal que cada dia dóna suport a mares amb nadons de 0 a 3 anys en situacions de vulnerabilitat. Un projecte essencial a barris de Badalona, Santa Coloma i Barcelona, ajudant a més de 500 nadons i mares marcats per la pobresa.

I què podem fer per col·laborar? Ben senzill. Anar a menjar una tapa (una, o cent!) a alguns dels més de 80 restaurants inscrits en el projecte. Hi trobareu espais com la Fàbirca Moritz, el Tickets, el Koy Shunka, el Quim de la Boqueria, l'Ikibana o el Dos Palillos, entre molts d'altres!

La Tapa Solidària s'allargarà fins al 4 de gener de 2017, així que teniu temps de sobra per col·laborar.

 

 

Advertising
Advertising

Comentaris

0 comments