Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca

Etnia Barcelona aposta per la singularitat

La firma d'ulleres llança una nova i compromesa campanya on fan de les diferències la seva reivindicació

Escrit per
Contingut patrocinat
Publicitat

Tots ens hem sentit diferents alguna vegada. Que no encaixem amb allò que dicta la norma. Que no som perfectes. Ara, Etnia Barcelona s'ha proposat amb força trencar amb els prejudicis, per convertir els complexos en potencial. Ho fa amb el llançament de la campanya d'aquest 2019: 'I'mperfect', de la que diuen: "No defensem la perfecció. Defensem la singularitat".

Si Etnia Barcelona sempre ha apostat per convertir els seus productes en petites obres d'art, ja que els tracten de forma artesanal i amb molta cura, ara aposta també per reivindicar de forma artística les diferències de cadascú. La seva última col·lecció d'ulleres no només està feta a mà si no que també predomina l'autenticitat per sobre de la perfecció. Per això l'han anomenat 'I'mperfect', un joc de paraules que subratlla que la imperfecció ens ajuda a descobrir la veritat del nostre autèntic jo.

La campanya per donar a conèixer la col·lecció abandera la singularitat i trenca amb els cànons de bellesa més tradicionals, posant el focus en allò que ens treu de la norma per fer-nos únics. Els protagonistes són sis joves, cadascú amb una peculiaritat, amb orígens i històries molt diferents i que vénen de països tan allunyats entre ells com la Xina, Anglaterra, Rússia o els Estats Units. Tots molt diferents però alhora "molt iguals entre tots", com explica una de les models. 

La Lylia i en Kaine tenen un ull de cada color, la Kokie té la pell pigada i la Xueli és albina. I en el grup també hi ha dos catalans nascuts a Barcelona. En Jordi porta un ull de vidre, però creu que justament la seva raresa és la seva identitat. I en Pau va néixer amb el llavi leporí i és d'aquelles persones que donen més valor a l'interior que a l'aparença. 

Tots ells, exemples de bellesa i autenticitat.

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat