Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca

Per Nadal, regala art!

A l’Hipermerc’art de la Fàbrica Moritz hi trobareu obres de 32 artistes a partir de 69 euros. Us en fem una selecció!

Time Out en col·laboració amb Moritz
Publicitat

De petons impossibles i parelles icòniques
Entre els artistes més coneguts de l’street art barceloní destaca TVBOY, que tot i ser d’origen italià ha fet dels nostres carrers el seu particular museu. Autor dels icònics petons impossibles entre Messi i Ronaldo o Rajoy i Puigdemont, a l’Hipermerc’art presenta la sèrie Art Hipstery, amb obres tan impactants com l’idil·li actualitzat entre Leonardo da Vinci i la Gioconda.

Sempre amb humor
L’inconfusible estil de Juanjo Sáez no ha perdut ni una mica de sentit de l’humor des que es va iniciar en el món de la il·lustració, fa més de vint anys, a través de publicacions underground. El creador de la sèrie d’animació Arròs covat no para de dibuixar i, a més d’haver publicat un munt de llibres, també ha fet una sèrie d’il·lustracions especials per a l’Hipermerc’art.

Impressions pop
A l’Hipermerc’art també es podrà veure i comprar obra original del prestigiós pintor Francesc Artigau, un dels artistes actuals més reconeguts de casa nostra, amb obra als principals museus de l’Estat, entre ells el MACBA. El seu estil figuratiu il·lustrat, que recull temes clàssics i s’emmarca en les avantguardes pop americanes, és tot un referent per als joves artistes.

Fotografies subaquàtiques
L’artista interdisciplinària Beatriz Glez Sa és un dels noms més destacats que presenten obra a l’Hipermerc’art. Ha fet exposicions internacionals a galeries i museus tan prestigiosos com el Louvre de París i ha estat guardonada als International Photo Awards. La seva sèrie de fotografies subaquàtiques vol transmetre una experiència humana a través de l’impacte de la composició i el color.

Heroïnes entre ovnis
Amant del dibuix, col·leccionista d’imatges i apassionada per la tècnica del collage, Lara Lars diu de les seves pròpies creacions que són el resultat d’un “Diògenes visual”. Utilitza sobretot imatges de dones d’anuncis dels anys 60, heroïnes pin-ups, ovnis idealitzats i d’altres que li serveixen per crear una narrativa que incideix en la ironia, el feminisme i la política. Cal apropar-se a l’Hipermerc’art i deixar-se fascinar per la seva capacitat de combinar elements en composicions sensuals.

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat