The Cake Man Bakery

Time Out diu
Alerta! Ens esforcem per informar acuradament. Però són temps inusuals, així que, sisplau, confirma que aquest local encara està obert.
En Hayden Colledge, pastisser australià, va tenir residència a Honey-B fins que va posar casa al cor de Poblenou a principis del 2020. “Mantinc un estil anglosaxó i australià, és el meu tret diferencial, a Barcelona ja hi ha moltes pastisseries bones fent qualsevol altra cosa”. S'inventa coses que fan caure de culs: com un pastís de cafè, croissant i 'cheesecake'.
Colledge para atenció al fet vegà i sense lactosa, si li demaneu, però també als ous, mantega i farines de primera qualitat. Té clàssics, com el pastís Lamington (les postres nacionals australianes, com qui diu: pa de pessic amb bany de xocolata i coco farcit de melmelada de gerds! Boníssim!) i un pastís de xocolata vegana amb festucs i pètals de rosa inoblidable que és marca de la casa: un cop n'agafeu un tall, és tan lleuger i saborós que no el podeu deixar estar.
Detalls
Adreça |
Amistat, 18 El Poblenou Barcelona 08005 |
---|---|
Transport | Llacuna (M: L4) |
Contacte | |
Horaris | Dl. tancat. De dt. a ds. de 9 a 16 h. Dg. de 10 a 15 h. |