DocsBarcelona 2016: Toni Segarra, Un tipo que escribe anuncios

Cine

Time Out diu

José Manuel Pinillo. Espanya, 2016. 68'.
 
Una mà. La finestra d’un cotxe. Un paisatge. Jugant amb els mecanismes publicitaris com a recurs narratiu descobrim a un dels millors creatius del nostre temps: Toni Segarra. Els seus anuncis formen part de l’imaginari col·lectiu, influenciant i reflectint les característiques socioculturals de cada època. Mirem una mitjana de 4 hores de televisió al dia, això significa que consumim aproximadament 45 minuts d’anuncis cada dia. La publicitat ens envolta. D’una banda se li reconeix la seva gran creativitat i per una altra se la critica perquè fomenta el consumisme. Però, quins processos se segueixen per fer-la? Com és la indústria que hi ha al darrera? I, sobretot, qui la crea? Toni Segarra porta tota una vida dedicant-se a la publicitat, triomfant i reflexionant sobre el seu món sense fugir dels temes més polèmics. Be water, my friend.

Detalls

També t'agradarà