Moritz Feed Dog 2016: Crazy About Tiffany’s

Cine

Time Out diu

Mattheu Miele. EUA, 2016. VOSE. 86'.
 
L’emperadriu Eugenia de Montijo, un crossover vuitcentista entre Kendall Jenner i Kate Middleton, es podria considerar una pionera del branding en adoptar el blau com a color corporatiu. El to va passar a conèixer-se com 'blau Eugènia'. Charles Tiffany, un joier espavilat de Connectitut, ho va veure i li va agradar. El 1837 va fundar una petita botiga a Nova York amb mil dòlars prestats del seu pare i va començar a empaquetar els seus productes en boniques caixes blau-ou-de-pit-roig, avui conegut com blau Tiffany. Diu molt sobre quina mena de marca de joies és aquesta el fet que al documental parlin tants personatges de l’espectacle com dissenyadors i orfebres. Baz Luhrmann, Rachel Zoe, Katie Couric, Jessica Biel y Sam Taylor-Johsnon contribueixen a explicar la fascinant història d’una casa que ven alguna cosa més que diamants.

Detalls

També t'agradarà