Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right Time Out Barcelona emociona amb la presentació de la nova marca Lynk&Co

Alerta! Ens esforcem per informar acuradament, però aquests són temps inusuals, així que comprova sempre abans de sortir.

Lynk&Co1/4
Lynk&CoLynk&Co
Lynk&Co2/4
Lynk&CoLynk&Co
Lynk&Co3/4
Lynk&CoLynk&Co
Lynk&Co4/4
Lynk&CoLynk&Co

Time Out Barcelona emociona amb la presentació de la nova marca Lynk&Co

És possible presentar un cotxe sense que els assistents el vegin?

Per Germà Bustamante
Advertising

Sabeu què vam fer a l’Espai 88 l’1 de març passat? El vam omplir amb els guanyadors del sorteig en el qual hi van participar més de 500 lectors de Time Out Barcelona. I què hi van poder gaudir? Doncs la presentació experiencial d’una nova marca de cotxe, Lynk&Co, que promet revolucionar el concepte de l’automòbil, no només pel que fa a la seva concepció sinó també pel que fa al tracte amb el consumidor. Però atenció, cap dels participants va veure el cotxe, sinó que va viure una experiència gastronòmica i dels sentits totalment innovadora.

Xarrup de pinya colada a l’entrada, res més refrescant i exòtic. Un experiment d’imatge i so amb un fotomatón per continuar. Una petita presentació, en format holograma, sobre el nou concepte de vehicle que proposa Lynk&Co. I com a colofó final, un àpat en una taula gegant, a peu dret, revertint el concepte d’alta gastronomia, de la mà dels dos xefs suecs del Punk Royale, el restaurant més sorprenent d’Estocolm.

I el més impactant: l’experiència que els lectors de Time Out van poder viure en un dels districtes creatius més importants de la ciutat. Comunió perfecta entre sorpresa i innovació.

Recomanat

    També t'agradarà

      Advertising