Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Jinx Jazz Band
Foto: Vistaprint

Us descobrim la nova imatge de Jinx Jazz Band

La banda va guanyar el concurs 99 Days of Design de VistaPrint i ara, amb una nova imatge i més recursos, estan llestos per fer-vos ballar amb el seu hot jazz

Time Out en col·laboració amb VistaPrint
Publicitat

Si sou dels que us agrada passejar per Barcelona, segur que us els heu trobat més d'un cop a Portal de l'Àngel o en qualsevol altre carrer i us heu aturat a escoltar-los. Perquè, si alguna cosa està clara, és que els Jinx Jazz Band saben cridar l'atenció.
Tant és així que van sorgir guanyadors del 99 Days of Design: un concurs organitzat per VistaPrint que vol donar suport a creadors i que, ara més que mai, pren un valor molt important. De fet, la banda de 'hot jazz tradicional', com els agrada definir-se, ha estat parada durant un any sencer a causa de la pandèmia i, gràcies a l'ajut del premi, ha recuperat les forces per tornar a sortir al carrer i omplir Barcelona amb la seva música. Han guanyat un nou disseny de logotip, 15.000 euros i materials de marketing de VistaPrint perquè puguin continuar fent-nos ballar.
Seguiu llegint perquè us expliquem més d'aquesta banda barcelonina.

Un estil molt propi
Foto: Vistaprint

Un estil molt propi

La Jinx Jazz Band va néixer a Barcelona el 2000 i des d'aleshores toquen arreu de la ciutat. La banda està composta per músics de diverses nacionalitats amb un ampli bagatge.
El seu estil és el 'hot jazz tradicional', però que la paraula 'tradicional' no us enganyi, perquè les seves melodies donen frescor i molt de 'swing' als temes de New Orleans més primigenis. La seva posada en escena és tot un xou enèrgic i divertit, propi d'aquesta música, però amb el seu toc personal.

Dissenys, cançons... tot llest!
Foto: Vistaprint

Dissenys, cançons... tot llest!

Guanyar el concurs els ha permès fer un pas endavant en la seva carrera com a banda de jazz. Amb el canvi d'imatge, van poder escollir el disseny que més els representava i es van quedar amb un logotip verd que contrastava amb el negre de fons i on destacaven els instruments de la banda. Amb aquesta nova imatge han rebut marxandatge, com gorres i samarretes de VistaPrint, que ara llueixen amb orgull quan toquen al carrer.
I amb els 15.000 euros podran entrar en estudi per gravar un nou vinil farcit de nous temes. Tot això, entre el temps a l'estudi, la mescla i la masterització, no hauria sigut possible sense el premi. 
Estem desitjant veure'ls tocar els temes del seu nou vinil!

Recomanat
    També t'agradarà
      Publicitat