[title]
Ens sap greu ser nosaltres qui us ho recordi, però si encara no heu fet el canvi d’armari, ja no ho podeu allargar més. La calor ja ha arribat a Barcelona i, malgrat que sabem que és una gestió feixuga, toca treure la roba d’estiu i decidir amb quina ens quedem i amb quina no.
Fer el canvi d’armari, però, també és una molt bona oportunitat per aprofitar per buscar peces noves que completin els vostres modelets d’estiu d’enguany. Si voleu renovar vestuari amb peces de bona qualitat i a un preu especial, ho podreu fer a la Sample Sale de Miista del mes de juny.
Del dimecres 4 al diumenge 8 de juny, la marca, coneguda pel seu calçat, s’establirà a Barcelona amb un outlet on hi haurà sabates, roba i accessoris. La firma ha avançat que, tot i que només es revelaran en persona durant els dies de la iniciativa, seran peces úniques que no s’han arribat a produir, a més d’una selecció dels models preferits de les col·leccions anteriors.
Si us pregunteu quina gamma de talles hi haurà disponible, la marca assegura que posarà a la venda calçat des del número 35 fins al 41 i roba des de la XS fins a la talla XL.

Ubicació i horari
Si voleu donar-hi un cop d’ull i buscar el calçat i les peces de roba que duguin el vostre nom, ho podreu fer del dimecres 4 al diumenge 8 de juny, al número 19 del carrer de Sant Pere Més Alt, a Ciutat Vella. Pel que fa a l’horari, la botiga efímera obrirà des de les 11 fins a les 20 h de dimecres a dissabte, i de les 12 fins a les 18 h diumenge.
Productes dissenyats a Londres i produïts a Espanya
“Comprar coses és sexi. Destruir el planeta mentre ho fas, no”, Miista produeix els seus productes sota aquest lema des de fa 14 anys. La firma va néixer l’any 2010 amb l’objectiu de fabricar calçat amb personalitat i sota els valors de l’artesania amb propostes dissenyades a Londres i produïdes a Espanya.
Ver esta publicación en Instagram
Des de fa uns anys, la firma té la seva pròpia fàbrica a la Corunya (tot i que aviat en seran dues), i malgrat haver crescut, Miista continua funcionant com una empresa independent dirigida pels seus fundadors, la Laura i en Pablo Villasenin. “Creiem que el luxe és lent, humà, i no es defineix per la quantitat de coses que es produeixen, sinó per la seva qualitat –i per qui les fa–”, asseguren.
Actualment, Miista té botigues a Londres, París, Nova York i Barcelona –a l’avinguda Marquès de l’Argentera, 1–, i ja té 670.000 seguidors a Instagram, entre els quals es troben cares conegudes com Nathy Peluso, Greta Fernández i Barbie Ferreira, entre moltes altres.