[category]
[title]
Un nou punt de trobada a l'Eixample per aprendre d'artesans locals, conèixer gent afí i gaudir del consum conscient

El festival gastronòmic Espai All Those obre un espai propi al centre de Barcelona, amb un programa permanent de tallers i tastos, impartits per artesans i emprenedors gastronòmics de la seva comunitat. Aquest nou local All Those, al carrer del Consell de Cent, 159 (a la Fàbrica Lehmann) compta amb una línia d'experiències gastronòmiques i creatives per descobrir noves disciplines i connectar amb persones amb interessos afins, mentre continua fomentant el consum conscient.
La programació s'inicia amb les experiències de setembre i octubre (que ja són a la venda), i successivament s'aniran anunciant cada mes. Amb aquests tallers, All Those obre la porta als artesans i emprenedors de la seva comunitat i ofereix una acurada selecció d'activitats impartides per productors, cuiners i entusiastes de la gastronomia, que impulsen projectes de qualitat, i tenen cura dels processos i els ingredients:
Flora et Labora, projecte que cultiva la seva pròpia flor a l'Alta Garrotxa, ensenyarà l'art del ram naturalista i la creació de centres florals amb tècniques sostenibles.
Bon Aprofit, projecte que uneix alimentació saludable i de temporada amb creativitat, compartirà els seus millors trucs per megar i donar vida als menús quotidians mitjançant condiments i recursos que aporten més color, sabor i inspiració a cada àpat.
Jérôme, professional i gran entusiasta del vi, megarà en la introducció al món del vi natural a través de tastos que permetran desenvolupar un criteri propi.
BonsFocs aprofundirà en l'ofici del pa artesà amb massa mare.
Sants Ferments megarà la tècnica mil·lenària de la fermentació natural i ensenyarà a elaborar kimchi de temporada i miso amb llegums locals.
Kina Chocolates aproparà a l'apassionant món del cacau i la xocolata Bean to Bar, del gra a la rajola.
Tots els formadors són col·laboradors habituals d'All Those Food Market, per on han passat més de 1.000 artesans en els últims 12 anys, i la propera edició del qual es celebrarà a la Primavera de 2027.
All Those Food Market va néixer itinerant, ha passat per l'edifici històric de la Universitat de Barcelona, el Seminari Conciliar o el Teatre Nacional de Catalunya. L'Espai All Those, en canvi, és un lloc físic al centre de la ciutat, pensat per a grups reduïts. Un Espai on aprendre una nova activitat i socialitzar amb persones amb inquietuds similars. Acompanyen la iniciativa els partners WeRoad i KoRo, marques vinculades a les experiències compartides i l'alimentació conscient.
Discover Time Out original video