Notícies / Ciutat

El Tibidabo en realitat virtual obre les portes

Noria del Tibidabo

Quan el parc d'atraccions del Tibidabo obra de nou les seves portes sembla que ja estem més a prop de la primavera i una mica més lluny del fred de l'hivern. Així doncs i fent cas d'aquesta teoria que ens acabem d'inventar, tot i que podria ser del tot raonable, la primavera juganera, des de les altures i amb les millors vistes de la ciutat arriba aquest dissabte 3 març. Ho fa amb novetats i amb la il·lusió de superar les bones xifres de visitants amb què va tancar l'any passat (732.574 persones).

Un renovat Castell de contes, experiències 4D i solidaritat

Tot i que l'estrena està prevista per l'estiu, el mític Castell de Contes vol incorporar noves històries de la mà dels mateixos visitants i des del començament de la temporada. Amb la interacció com a principal característica de l'atracció, el parc vol que la biblioteca del castell es vagi omplint de nous contes que quedaran sota la custòdia dels ja habituals fantasmes, bruixots i ogres. Aquesta nova temporada no et deixis la carmanyola però tampoc els contes que més t'agradin, al Castell de Contes els hi donarà una nova vida. I dels contes palpables a la realitat virtual en 4D amb la Virtual Express, una atracció que es presenta com la pionera a Catalunya pel que fa a experiència que combina adrenalina, velocitat i ficció virtual. 

Aquesta primavera també oferirà nous projectes educatius i en repetirà d'altres com el Fisidabo transformant el parc en un gran laboratori de física per a més de 2.000 estudiants de secundària. Al voltant de la construcció i la robòtica, el parc segueix apostant-hi a l'espai Creatibi. El que no és cap novetat del parc és el seu compromís amb causes socials, sent escenari de diferents actes durant els 9 mesos d'obertura. Enguany esperen obrir les portes a 19 festes solidàries.

Amb l'obertura de portes a la nova temporada el parc fa un pas més per deixar enrere temps complicats i donar, una vegada per totes, 'portasso' al malson del 2010.

 

 

 

 

 

 

 

Advertising
Advertising

Comentaris

0 comments