Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right Hello Kitty i Casa Batlló s'uneixen per crear souvenirs
Hello Kitty i la Casa Batlló
FOTO: Time Out Barcelona Hello Kitty y Casa Batlló

Hello Kitty i Casa Batlló s'uneixen per crear souvenirs

Advertising

El món dels souvenirs és un pou infinit de combinacions molts cops inexplicables però al mateix temps inexorable. Tots ens hem preguntat algun cop que hi fan els barrets de mexicà a les botigues de records de la Rambla o si el trencadís de Gaudí o el panot de Barcelona cal que ho estampin tot. Un mal gust que sembla acceptat i, el que és pitjor, comprat per milers de turistes cada any. Aquestes 'collages' estètics semblen no tenir fi i la demostració és l'última col·laboració entre la Casa Batlló i la mítica marca japonesa, Hello Kitty.

La Casa Batlló ha fet oficial el llançament d'una col·lecció de productes exclusius inspirats en la gateta icònica de la cultura pop coneguda pel seu cap desproporcionat, el llacet a l'orella i amb el rosa com a marca personal. La iniciativa celebra el 45 aniversari del personatge de la companyia Sanrio i els productes es podran adquirir en la botiga física i 'online' del museu. Atenció que és el primer museu del món que tanca una col·laboració amb la famosa gateta i ho fa amb un ventall de productes que fusionen l'art gaudinià amb la figura de la Hello Kitty. Una aliança que és tota una picada d'ullet als milers de visitants de Xina i el Japó que rep cada any aquest edifici Patrimoni de la Humanitat.

Hello Kitty i Casa Batlló

 

Hello Kitty i Casa Batlló
FOTO: Time Out Barcelona

 

 

 

 

 

 

 

La col·lecció s'ha materialitzat en un ampli ventall de productes com bosses, samarretes, llibretes, fundes de mòbil i ulleres, entre altres. Tot molt rosa. Cal dir que aquesta col·laboració de la Casa Batlló forma part d'una campanya internacional que reuneix a marques internacionals com Levi's, Casio, Converse, Calzedonia, Furla y Chupa Chups, qui ofereix els seus productes personalitzats amb Hello Kity a la botiga del museu.

Hello Kitty acumula més de 14 milions de fans a escala mundial a les xarxes socials, compta amb més de 50.000 productes diferents en més de 60 països, en 2008 va ser anomenada ambaixadora de turisme del Japó a la Xina i Hong Kong i ara té una col·lecció de productes a l'emblemàtica Casa Batlló. No sabem el que pensaria Gaudí s'hi aixequés el cap, de moment, Hello Kitty segueix ben viva 45 anys després del seu naixement.

 

NO T'HO PERDIS: Botigues de regals originals a Barcelona

Share the story
Últimes notícies
    Advertising