Notícies

La botiga IKKS de Passeig de Gràcia tanca i ho posa tot al 60%

El local ubicat al número 42 de la famosa avinguda s'acomiada amb articles rebaixats

Laia Carpio Fusté
Escrit per
Laia Carpio Fusté
Periodista
Local IKKS
Shutterstock | Local IKKS
Publicitat

El Passeig de Gràcia és l’Olimp de la moda a Barcelona: botiga rere botiga amb aparadors lluents que conviden a entrar (i alguns preus que et conviden a sortir). Aquest carrer compta sovint amb noves incorporacions, però perquè arribin noves botigues, n'han de marxar d'altres. La pèrdua més recent ha estat la botiga d’IKKS, malgrat que aquesta encara no ha abandonat el seu local. De fet, estan en liquidació i ofereixen els seus articles a preus rebaixats fins al 60%.

Fundada el 1987 a França, IKKS és una marca que ha triomfat al territori espanyol durant dècades, amb roba creativa i, alhora, còmoda i quotidiana. Tot i això, la franquícia que estava repartida per diverses comunitats autònomes ha anat tancant locals, com els que es trobaven al centre de Saragossa i Sant Sebastià.

Ver esta publicación en Instagram

Una publicación compartida de IKKS (@ikksofficial)

IKKS resisteix a Barcelona

Tot i el pròxim tancament de la botiga IKKS ubicada al número 42 de Passeig de Gràcia, encara hi ha un local de la marca a Barcelona que es pot visitar: la botiga IKKS del centre comercial L’Illa, a només 3 km (o una agradable passejada) per la Diagonal.

IKKS ha guanyat popularitat per ser una marca de moda ètica i sostenible. Al mateix Passeig de Gràcia també s’hi pot trobar una botiga alternativa a IKKS que, tot i tenir un estil més discret, comparteix el disseny comfy chic i representa a la perfecció la tendència de l’essentialism economy aplicada al fast fashion: una economia basada en l’essencial, en la durabilitat i en la compra amb sentit.

No et perdis el Time Out Fest, el millor festival gastronòmic de Barcelona, del 13 al 15 de març!

Últimes notícies
    Publicitat