Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca

La campanya publicitària que ha desfermat les burles a Twitter

Les xarxes han cremat en mems sobre l'anunci

Escrit per
Aitana Palomar
Publicitat

A l’hora de dissenyar una campanya publicitària és imprescindible tenir en compte en quin format veurà la llum per evitar imprevistos o sorpreses d'última hora.

Això és el que podríem treure del que ha passat aquesta setmana amb la campanya publicitària que el Metro de Madrid ha desplegat al seu propi suburbà. En aquesta, els models s'han corbat a causa de la forma de les marquesines, convertint-se així en material perfecte per a mems i altres bromes.

Afortunadament, el Metro de Madrid s'ha pres les crítiques amb humor, i fins i tot ha contestat a totes elles amb aquest tuit:

 

NO T'HO PERDIS: Barcelona es manté com una de les millors destinacions turístiques del món

Les millors idees d'oci i cultura a la nova Time Out Pocket interactiva

Últimes notícies

    Publicitat