Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
premis
Foto: Shutterstock

La creativitat de Time Out Spain, distingida amb dos premis Open Creatiu

El Festival de Publicitat de Catalunya ha atorgat a Time Out el segon premi de la categoria 'Pàgines web originals?' i el tercer de la categoria 'Spots creatius'.

Escrit per
Time Out editors
Publicitat

Time Out Spain ha estat guardonat amb dos premis a l'Open Creatiu, el Festival de Publicitat de Catalunya. En l'edició d'aquest 2020, el festival ha reconegut la creativitat del nostre equip amb el segon premi de la categoria 'Pàgines web originals?' i amb el tercer de la categoria 'Spots creatius'.

Open Creatiu ha distingit 'Americanitza't' –la campanya que Time Out Spain va crear per a la companyia aèria Norwegian– amb la plata de la categoria que premia campanyes realitzades en pàgines web originals amb un nexe de comunicació de marca. Sota el concepte 'Americanitza't' vam crear tota una sèrie de continguts interactius que animàvem els nostres lectors a descobrir els Estats Units com un autèntic americà.

Campanya Americanitza't

A la categoria de 'Spots creatius', Time Out Spain ha aconseguit fer-se amb la medalla de bronze. En aquest cas, la campanya guanyadora es va realitzar per a la Generalitat de Catalunya i era un projecte que tenia com a objectiu donar a conèixer l'art romànic en una experiència 360°. El resultat, com podeu comprovar, és espectacular!

Últimes notícies

    Publicitat