[title]
Barcelona acull aquesta setmana una nova obertura única (i molt viral). Després de centenars de vídeos que superen els 100 milions de visualitzacions i amb més de 117.000 seguidors a les xarxes socials, la ciutat acollirà el primer establiment físic de La Fresería sota una gran expectació.
Aquest divendres, 16 de maig, el local 2 del número 195 del carrer de Consell de Cent es convertirà en la primera botiga de l’empresa especialitzada en maduixes i presentades de diferents maneres només aptes per als més llaminers, sota el lema de “les maduixes més famoses del món”.
La seva carta inclou desenes d’opcions, i una de les més exclusives és l’elaborada amb maduixes Dubai cobertes amb una combinació de xocolata amb llet i avellanes, crumble de festuc, crema 100% de festuc ibèric i kataïfi portat des de Dubai i torrat a la botiga.

Com funciona?
El procediment és molt fàcil. En primer lloc, cal escollir la mida del got, així com la quantitat de maduixes. A continuació, és el torn de la salsa: de xocolata amb llet i avellanes, de xocolata negra, de Kinder, de Lotus, de matxa… N’hi ha moltes per triar.
Finalment, s’ha d’elegir quins toppings volem posar-hi a sobre de la combinació, i com us podeu esperar, també n’hi ha molts. Des d’ossets de gominola, trossets d’Oreo i Lotus i anous picades, fins a Conguitos, Pantera Rosa i trossos de Kinder Bueno, n’hi ha una vintena per triar.
Un negoci viral
La Fresería ha demostrat que les xarxes socials són una eina clau per aconseguir l'èxit d’un negoci. L’establiment s’ha convertit en un dels més coneguts de dolços de Londres i Nova York i, només durant la seva primera setmana de vida, els vídeos de La Fresería van aconseguir més de 25 milions de visualitzacions.