[title]
El 'Barbiecore' ja és una nova paraula dins el nostre vocabulari, que representa un moviment que intenta recrear l'estètica de la nina més famosa del món. El rodatge del projecte de Greta Gerwig va provocar una escassedat de pintura rosa al món, un fet que ja anticipava quin seria el color tendència durant aquests mesos. La història s'ha repetit dins el sector de la moda, on les peces de color rosa cada cop s'esgoten més ràpidament. Tot i això, són moltes les marques que han tret col·leccions basades en la famosa nina. La darrera a sumar-se ha estat Lefties, amb una sèrie de peces que volen acostar el 'Barbiecore' fins a primera línia de platja.
La nova proposta de la marca ha apostat per peces de platja com banyadors i samarretes i pantalons curts on el color rosa torna a ser el protagonista en diverses tonalitats. La icònica joguina és coneguda també per la infinitat de complements que té, per això aquesta col·lecció no s'ha oblidat d'incloure ampolles d'aigua, tovalloles, neveres de platja i ulleres de sol, entre d'altres, per sentir-vos com una autèntica Barbie.
Lefties ha estat la darrera marca tèxtil en sumar-se a la tendència més famosa del moment, a la que ja s'han afegit moltes altres. Una de les que més repercussió ha tingut ha estat la col·lecció de Zara, on diverses peces es van esgotar en menys de 24 hores. Més enllà del sector tèxtil, altres marques com la de maletes Beis, o la de cotxes de joguina, Hot Wheels, també han col·laborat per treure productes inspirats en una de les pel·lícules més esperades de l'estiu.