Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Paloma Wool
Foto: Laia Jordà

Paloma Wool obre una botiga efímera a Barcelona (amb articles a partir dels 15 euros)

La marca barcelonina ha captivat celebritats com Rosalia i Bella Hadid i encara no té cap punt de venda físic

Laia Jordà Sánchez
Escrit per
Laia Jordà Sánchez
Publicitat

L'any 2021 va debutar a la 080 Barcelona Fashion i, només dos anys després, és una de les marques preferides de celebritats com Rosalia, Bella Hadid i Dua Lipa, entre moltes altres. Paloma Lanna va crear Paloma Wool amb la idea de fusionar l'art i la moda a través de peces atemporals, teixits naturals i un model de consum lent que pretén lluitar contra el 'fast-fashion' (moda ràpida), que ha convertit el sector tèxtil en el més contaminant del món. Tot i el seu debut a la Setmana de la Moda de París l'octubre de 2022, la marca continua amb el seu model de venda en línia original. Tot i que és força complicat poder comprar les seves peces en format físic, ara ho podreu fer durant uns dies sense sortir de Barcelona. 

Fins al pròxim 18 de febrer, el número 92 del carrer Pamplona, al Poblenou, acull un punt de venda de Paloma Wool amb peces d'arxiu exclusives amb noves existències cada dia des de 15 euros de la bisuteria fins a 70 euros de les botes. Hi podreu trobar de tot: jaquetes, vestits, complements i les peces emblemàtiques de la marca: la roba de punt. La botiga efímera segueix l'estratègia de la firma de crear un projecte més enllà d'una marca de roba en línia amb un estil senzill i minimalista. Tot i que el color està present en moltes de les seves col·leccions, les tonalitats neutres i el teixit texà són els protagonistes de la marca així com del seu perfil d'Instagram, on ja acumula més de 700.000 seguidors. 

Paloma Wool
Foto: Laia Jordà

La marca barcelonina ja ha celebrat diverses 'pop-ups' arreu del món a ciutats com Nova York, Londres i París, tres de les ciutats més influents dins el món de la moda del planeta. Malgrat que no és el primer cop que la firma ofereix un format físic (aquesta és la quarta botiga efímera que fa a Barcelona) sí que és la primera vegada que posa a la venda roba de producció inèdita. Si voleu donar un cop d'ull, l'espai estarà obert des del 12 fins al 16 de febrer de les 16 fins a les 20 h i el 17 i 18 de febrer, de 12 a 20 h. 

L'art i la moda van de bracet

La relació d'amor entre l'art i la moda és d'aquelles que mai es podran trencar; la col·lecció de Dior inspirada en les obres de Leonor Fini, la col·laboració de Prada amb Christophe Chemin, i la influència d'Andy Warhol a la col·lecció 'Pop Art' de Yves Saint Laurent són alguns exemples del fet que l'art i la moda no es poden separar. Paloma Wool ha volgut continuar la fusió entre l'art i el disseny incloent-lo dins la seva filosofia i col·laborant amb artistes com Carlota Guerrero. A més de la pintura, la firma també inclou altres formes d'art com la fotografia i la música, tant a les seves peces com als seus espais efímers. 

NO T'HO PERDIS: De caserna de la Guàrdia Civil a botiga de joies de disseny: així és el primer espai de MAM Originals a Barcelona

Vols estar al dia de tot el que es mou a la ciutat? Inscriu-te a la nostra newsletter i tindràs tota la info i els plans que t'agraden per gaudir de Barcelona

Últimes notícies

    Publicitat