Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca

Primavera Sound 2018: "Això no és un cartell"

Per Marta Salicrú
Publicitat

El Primavera Sound ha penjat una lona publicitària a la cantonada del Paral·lel amb Nou de la Rambla. La lona mostra un full de paper blanc arrugat fet una bola sobre un fons groc i un text en cal·ligrafia on es llegeix: "Això no és un cartell". Ok, entesos, no és un cartell. Però aleshores, què és? Intentem donar algunes claus per resoldre l’enigmàtic missatge del festival. 

D’una banda, no hi ha dubte que la lona és un homenatge al quadre del pintor surrealista René Magritte 'La traïció de les imatges', en què sota el dibuix d'una pipa i amb una cal·ligrafia similar a la de la lona del Primavera s'hi llegeix "Ceci n'est pas une pipe" ('això no és una pipa').

De l'altra, no és la primera vegada que el Primavera Sound sorprèn penjant lones publicitàries: va ser així com el festival va anunciar les actuacions d'Arcade Fire a la seva edició del 2014, i les de The Strokes i Ride a l'edició del 2015. Lones que van aparèixer penjades al centre de Barcelona en els mesos de novembre dels seus respectius anys i que van significar les primeres confirmacions del festival en aquelles edicions.

Pel que fa a la referència al cartell que hi ha a la lona, no oblidem que el Primavera Sound encara no ha donat a conèixer cap dels artistes de la pròxima edició, cosa que sí han fet el Sónar, el Cruïlla i el Vida. El que sí va fer el Primavera va ser convocar un concurs entre els seus fans de tot el món per ser els deu primers a conèixer el cartell del festival en una trobada entre els afortunats i Gabi Ruiz, codirector del Primavera Sound, que es va celebrar el 16 de desembre.

Precisament Gabi Ruiz és qui ha difós la foto de la lona a Twitter, en un tuit que ha generat diferents especulacions:

El Primavera Sound se celebrarà del 30 de maig al 3 de juny. El preu de l'abonament fins a l'anunci del cartell és de 180 euros.

Últimes notícies

    Publicitat