Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca

Time Out, la millor marca de mitjans internacional 2018!

Per Time Out Barcelona Editors
Publicitat

Deixeu-nos treure una mica de pit i compartir amb vosaltres les bones notícies. Time Out ha rebut el premi com a millor marca de mitjans internacionals segons la Professional Publishers Association (PPA), un dels òrgans de mitjans més important del Regne Unit. És un regal excepcional en l'any que la casa celebra el 50è aniversari!

Els jutges han reconegut a Time Out en les seves dues divisions comercials, Time Out Digital i Time Out Market, per ser una "marca genuïnament global", "una sorprenent història de reinvenció" i la va triar com a guanyadora en aquesta prestigiosa categoria pel seu "increïble abast i creixement internacional".

Julio Bruno, conseller delegat de Time Out Group, va manifestar: "Estem molt orgullosos de guanyar el Premi internacional de la marca de l'any de PPA, sobretot perquè estem celebrant el nostre 50 aniversari aquest any. Time Out va néixer de la taula de la mare de Tony Elliott a Londres i s'ha estès a 108 ciutats de 39 països. Avui en dia, ajudem a milions de persones de tot el món a sortir i hem evolucionat amb èxit en una marca digital global i transaccional amb un fort creixement. Darrere d'aquest èxit hi ha un equip dedicat i apassionat que cada dia escriu, crea, ofereix, cuina, selecciona, construeix, ven, programa, dissenya, gestiona i treballa perquè Time Out sigui una marca excepcional". I va afegir: "El contingut autèntic fet per periodistes i dissenyadors reconeguts segueix sent el nucli de tot el que fem, però ja no només escrivim sobre les millors experiències de la ciutat, sinó que també les creem i distribuïm. Milions de consumidors reserven hotels, restaurants, teatres, atraccions i entrades amb nosaltres, compren les nostres ofertes exclusives i vénen a gaudir del mercat Time Out. Time Out ofereix experiències memorables a les ciutats més grans del món i no hi ha ningú més fent exactament això".

Últimes notícies

    Publicitat