[title]
Alèxia Putellas, Karol G, Messi, Travis Scott, Shakira… Aquesta és la cartera de clients vip d’aquest pastisser de Barcelona que triomfa entre els famosos i a les xarxes socials, on ja té més de 36.000 seguidors només a Instagram.
Diego Mejía va estudiar pastisseria francesa clàssica a l’Escola Hoffman de Barcelona i des que va obrir el seu propi establiment, al número 88 de la travessera de Gràcia, s’ha convertit en el preferit d’algunes de les celebritats més reconegudes del moment.
Mejía es caracteritza per crear pastissos de diversos pisos personalitzats per a cadascun dels seus clients amb fotografies comestibles, colors que els identifiquen i una presentació que impressiona fins i tot els més escèptics.
L’últim client ha estat el raper Travis Scott, que va passar uns dies a Barcelona dins el marc de la seva col·laboració amb el Barça. Per celebrar l’últim dia a la ciutat, Scott va encarregar a Mejía un pastís amb el seu nom i una fotografia d'ell mateix amb el logo d’Opium, la discoteca on va actuar l’última nit que va passar a Barcelona i on va exposar el pastís.
Ver esta publicación en Instagram
Altres col·laboracions mediàtiques
Malgrat que les creacions de Mejía sempre són espectaculars, algunes tenen més repercussió que d’altres, i una de les que més va triomfar a les xarxes socials va ser la de Karol G. El pastisser va elaborar un pastís inspirat en l’estètica de Mañana será bonito, la gira de l’artista del 2024, i va entregar-li personalment abans del concert.
Mejía va penjar el vídeo del moment al seu perfil d’Instagram, una publicació que acumula més de 16.500 m’agrada i centenars de comentaris d’usuaris que felicitaven el xef per la seva creació.
Ver esta publicación en Instagram
Un xef reconegut a escala internacional
Les creacions del xef elaborades al seu obrador de Gràcia han traspassat fronteres, i no només perquè els seus clients siguin d’arreu del món, sinó perquè ha estat reconegut per una prestigiosa revista internacional.
L’any 2022, Mejía va entrar dins la llista dels 50 Creatius Forbes de la revista Forbes gràcies al seu treball. Malgrat haver col·laborat amb alguns dels artistes i esportistes més famosos del món, Mejía va assegurar a Forbes que en volia més: “M’agradaria treballar a París, a Nova York, i obrir els meus altres punts de venda. Vull que Diego Mejía soni arreu del món i que se’m reconegui per l’art gastronòmic, visual i artístic”.