[category]
[title]
En aquest esdeveniment trobaràs tresors de la botànica, així com testos i jardineres de tota mena

La pop-up massiva de venda de plantes de Plantes pour Tous torna a Barcelona els dies 28, 29 i 30 d'agost al Portal de l’Eixample, al carrer de València, 286. En aquest immens espai podràs trobar 150 espècies de plantes des de 0,99 euros i molt més: és un autèntic paradís per als amants de la botànica.
L'entrada a l'esdeveniment és gratuïta, però cal fer una inscripció prèvia i reservar la teva localitat a través del seu web. Et recomanem que facis via, ja que quan s'esgotin no s'afegiran noves places. L'espai obrirà divendres i dissabte de 10 a 19.30 h, i diumenge de 10 a 17 h.
En aquest gran univers verd al centre de la ciutat s'hi pot trobar des de plantes fàcils de cuidar i de poca llum fins a opcions rares i apltes per mascotes. A més, també hi ha testos, jardineres i decoració a preus molt baixos.
Només es pot pagar amb targeta de crèdit, l'espai és pet friendly i està adaptat per a persones amb mobilitat reduïda.
L'empresa organitzadora, Plantes pour Tous, va ser fundada pels paisatgistes i urbanistes francesos Léo i Julien. Va nàixer a París el 2017 amb l'objectiu d'apropar la botànica a tothom a preus assequibles, tenint en compte el desenvolupament i la sostenibilitat de produccions hortícoles ecoresponsables.
Discover Time Out original video