Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Sitges Next

5 noms imprescindibles del festival Sitges Next 2016

El Sitges Next, festival d’innovació en comunicació i new media, arriba a la seva segona edició amb exposicions, conferències i casos d’èxit de les noves tendències en comunicació. Hem triat 5 noms imprescindibles.

Escrit per
Time Out Barcelona Editors
Publicitat
 Gema Núñez i Google

1.  Gema Núñez i Google

La ponència 'Innovació al servei de la creativitat' tindrà com a protagonista Google, com una de les empreses líders internacionalment gràcies a la seva constant innovació. Gema Núñez, consultora d’Agències Creatives de Google, presentarà les innovacions tecnològiques de l’empresa al servei de la creativitat publicitària.

 Rafal Ohme i el neuromàrqueting

2.  Rafal Ohme i el neuromàrqueting

Com podem arribar a ficar-nos dins el cervell del consumidor? El neuromarketing consisteix en aplicar les tècniques de recerca de la neurociència amb l’objectiu de mesurar l’activitat cerebral i les respostes dels entrevistats, davant de diferents estímuls. Aquestes respostes són llegides directament de la seva activitat cerebral. Rafal Ohme, de Neurohm, explicarà com està evolucionant el neuromarketing en l'àmbit publicitari.
Publicitat
Tim Last: innovacions digitals

3. Tim Last: innovacions digitals

Les campanyes exteriors digitals són un nou llenç emocionant per als anunciants, oferint l’oportunitat de crear campanyes realment innovadores. Tim Last, de l'empresa Grand Visual, parlarà sobre les principals tendències i estudis de casos recents que exhibeixen les moltes possibilitats creatives a l’exterior. Podreu descobrir com les experiències digitals es creuen amb el món real i físic.

Juan de Dios Llamas i el 'big data'

4. Juan de Dios Llamas i el 'big data'

Juan de Dios és, actualment, el director d’intel·ligència digital de JWT, una de les agències internacionals més reconegudes a nivell mundial. Us mostrarà com fer ús del 'big data': una eina molt poderosa tant per marques com per agències per entendre millor als seus consumidors.    
Publicitat
Xavi Conesa, de Visyon 360

5. Xavi Conesa, de Visyon 360

Aquesta serà una conferència molt interactiva on els conferenciants posaran a disposició del públic la tecnologia amb què treballa l’empresa Visyon 360. Algunes de les tecnologies seran la realitat augmentada, realitat virtual, wearables, experiències 4D, entre altres. D’aquesta forma podran demostrar en primera línia com treballen amb aquestes eines i quins projectes fascinants han dut a terme.

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat