[category]
[title]
Música en directe amb la rumba com a protagonista, un entorn enjardinat que és tot un oasi al centre de la ciutat, copes per a tots els gustos i una exquisida gastronomia per maridar quan es desperta la gana… Pinta bé, oi? Doncs això i molt més és el que proposa BESO Pedralbes tots els divendres a partir de les 18 h i fins al 10 d’octubre.
Voleu viure-ho en grup o amb els vostres companys de feina? Ho teniu fàcil, perquè BESO Pedralbes ha creat una sèrie de paquets exclusius per a grups a partir de deu persones, que inclouen l’entrada al concert amb copa i snack, a més d’extres opcionals com snack premium, espai reservat amb taules o una segona copa, i tot a preus reduïts.
El vostre divendres pot convertir-se en una festa sense preocupacions, plena de rialles, diversió i aquesta vibració rumbera que ens fa oblidar la rutina. Una cita per gaudir de l’ambient d’estiu i de l’encant mediterrani fins a mitjans de tardor. Us hi apunteu? Trobareu més informació al seu Instagram i podeu aconseguir les vostres entrades aquí.
Discover Time Out original video