Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right Amb C de Club de Creativos

Amb C de Club de Creativos

Una tertúlia que combina referents del món de la creativitat i els seus casos d’èxits on podràs aprendre de tres creatius de vasta experiència.

Advertising

En aquesta tertúlia del Club de Creativos es trobaran tres directors creatius que fa anys que es dediquen a l’art de crear mitjançant la comunicació publicitària i un ús màgic de les paraules. Cadascun d’ells ens presentarà cinc projectes especialment destacables des de la perspectiva redaccional. Projectes nacionals i internacionals i en diferents formats, no necessàriament recents.

En primer lloc, Helena Marzo és directora creativa freelance. Marzo compta amb un rodatge dilatat i l’avalen més de quinze anys d’experiència en agències. O, en altres paraules, moltes hores, dies, setmanes i anys amb la dansa frenètica dels dits sobre el teclat. La seva passió, convèncer-nos. I no li costarà gaire, perquè ens parlarà de Stranger things; concretament del discurs d’acceptació d’un premi SAG de David K. Harbour, el cap de policia Hopper de la sèrie, definit com un dels copys més ben escrits d’aquest últim any.

També hi trobareu Ramon Caba, actualment director creatiu de l’agència Proximity Barcelona. Caba ha treballat per a marques tan prestigioses com Honda, Conservas Ortiz, PepsiCo, Bayer, Kiwi, Roca, BMW, Ikea, Vodafone, Audi i un llarg etcètera. Ens parlarà d’It’s half time in America (deChrysler),un anunci brillant amb un copy que molts han qualificat de meravellós. L’arrodoneixen unes imatges poderoses i la figura de Clint Eastwood, que posa la cirereta al pastís.

Per acabar, també podreu escoltar Vicente Reyes, un reconegut creatiu publicitari que ha treballat a Santiago de Xile, Madrid i Barcelona. Ens parlarà de Think small (de Volkswagen), un abans i després que va sacsejar els fonaments del món publicitari i es va transformar en un referent ineludible per a qualsevol redactor publicitari.

Una tertúlia ideal acompanyada d’un deliciós aperitiu, cerveses Moritz ben fresquetes i moltes ganes d’intercanviar, no només experiències, sinó també trucs per ser més creatius.

Advertising