Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right Apps per posar-se en forma!

Alerta! Ens esforcem per informar acuradament, però aquests són temps inusuals, així que comprova sempre abans de sortir.

Apps
© Alex Gallardo

Apps per posar-se en forma!

Feu exercici amb el mòbil a mà

Per Carlota Martí (Lymbus)
Advertising

Els mòbils són, pràcticament, capaços de tot. I, ara, també poden convertir-se en el vostre entrenador personal. Amb només un parell de clics podeu descarregar-vos una aplicació que us dirà tot allò que heu de fer per assolir els vostres objectius o us ajudarà a registrar els vostres esforços i portar un control del vostre progrés. D’apps n’hi ha una bona pila. Nosaltres us en recollim sis que us poden donar un cop de mà per posar-vos en forma a casa, al carrer o allà on vulgueu!

Sweat with Kayla

Sweat: fitness Kayla Itsines

Kayla Itsines és, amb els seus gairebé 8 milions de seguidors, una institució en matèria d’esport i xarxes socials. Aquesta entrenadora personal va crear 'Bikini Body Guide' una rutina d’exercicis que promet canviar el teu cos en només 12 setmanes. No és una bomba de fum! Almenys, així ho demostren els milers de persones que dia a dia pengen a les xarxes fotos amb l’abans i el després de sotmetre’s al mètode d’Itsines. La seva app té una versió de prova que ens permet entrenar gratuïtament durant set dies i si, després, decidiu seguir utilitzant-la us costarà 19,99 €/mes. L’objectiu no és ajudar-vos a perdre pes sinó que totes siguem més felices amb el nostre cos.

Seven

Seven

7 minuts durant 7 mesos. Sí, sembla una autèntica bogeria però aquest és el mantra d’aquesta app gratuïta! Només necessitarem una cadira, una paret i el pes del nostre cos. Diuen que els 7 minuts estan basats en estudis científics per aconseguir el màxim rendiment possible exercitant-nos de manera regular en períodes curts de temps. Ara, el que més ens agrada és el seu aire a videojoc. Com si fóssim Mario Bros, tenim tres vides, si fallem al nostre compromís amb l’esport un dia, en perdrem una, si ens saltem tres en un mes... ‘morirem’ i haurem de tornar a començar la partida des del principi. Cada rutina són 7 minuts d’exercici amb il·lustracions, cronòmetres visuals i instruccions parlades que us portaran a alternar 30 segons d’activitat amb 10’’ de descans.

Advertising
Reto 30 días

'Reto Deportivo de 30 Días'

30 dies per posar-vos en forma a partir d'entrenaments que podreu fer a casa. Des de l’app expliquen que les rutines d’exercicis han estat dissenyades per un entrenador professional i busquen millorar la nostra forma física i salut. Podreu triar entre diferents reptes: el de cos complet, d’abdominals, de glutis... i trobareu plans per diferents nivells, des de principiants fins a avançat. A més, en cadascun dels itineraris d’entrenament veureu com augmenta la intensitat dels exercicis pas a pas per ajudar-vos i motivar-vos a seguir endavant.

Strava

Strava

Amb la versió gratuïta d’Strava vam descobrir com una app ens podia ajudar a motivar-nos i a crear comunitat. Com? Gràcies al perfil, al timeline, als amics o als kudos (els likes) però, sobretot, als KOMs i les QOMs: una exaltació del ‘pique’ sa entre amics o lluitar per ser els més ràpids en algun dels segments de la ciutat. Ara, amb el premium ho porta tot a un altre nivell. Per només 7.99 € al mes o 59 l’any es converteix en el nostre entrenador personal: ens envia plans adaptats a les nostres necessitats, enfocats a millorar el nostre rendiment en un interval o en una cursa de 5, 10, 20 o 42 kilòmetres a peu. Cada exercici inclou instruccions d’un entrenador i recomanacions. Ara, també fa una anàlisi avançat dels nostres esforços, ritme i potencia; ens deixa veure quins amics estan actius o ens permet sortir amb més seguretat gràcies a Beacon. Ep i sabeu què? Ara, també podrem fer posts al timeline!

Advertising
sworkit

Sworkit

Exercicis de força, aeròbics, estiraments, ioga... trieu! Ara, digueu-li a l’app quant de temps li podeu dedicar a la rutina del dia: entre 5 i 60 minuts. I si voleu treballar tot el cos, el tren superior o inferior, la força del tronc... Un cop fet, poseu-vos les piles i a treballar! Us animaran a fer planxes, extensions de pit, flexions, salts o esquats. Seran rutines d’exercicis aleatoris on no necessitareu elements addicionals, només el vostre propi cos!

Salud

Salud

Ja us ve per defecte a l’Iphone i si li doneu permís, cada dia, registrarà les passes i els kilòmetres que feu amb el mòbil a sobre. A més, també us pot ajudar a millorar el vostre descans. Com? Digueu-li les hores que voleu dormir cada nit i us donarà un cop de mà per ser regulars: us recordarà que toca anar a dormir i, al matí, us despertarà amb una alarma. Bon dia! Si teniu un Android, proveu Google Fit. Aquí, també, podreu marcar-vos un objectiu de passes al dia –que siguin 10.000!-, o altres reptes més ambiciosos: sortir a córrer 3 cops a la setmana, estar actius durant 30 minuts...

Recomanat

    També t'agradarà

      Advertising