Paelles I Foto: Els Amics de la Rambla
Paelles I Foto: Els Amics de la Rambla

Concurs Solidari de Paelles

La quarta edició del concurs gastronòmic solidari torna amb l’objectiu de recaptar fons per millorar la qualitat de vida de les persones amb esclerosi múltiple
  • Què fer
  • La Rambla, El Gòtic
Sofia Alonso Wilson
Publicitat

Time Out diu

Teniu una paella que sempre fa aixecar aplaudiments? Doncs ara teniu l’excusa perfecta per lluir-la. La Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) i l’associació Amics de la Rambla tornen a unir forces per celebrar una nova edició del Concurs Solidari de Paelles, una cita que combina gastronomia i solidaritat per donar visibilitat a l’esclerosi múltiple.

La Rambla de Barcelona acollirà la quarta edició del concurs el dissabte 16 de maig, a partir de les 12 h, a l’espai de Santa Mònica. Si us hi animeu, haureu de preparar una paella per a 20 persones, ja sigui en solitari o en equips de dues persones. Podeu portar alguns ingredients avançats des de casa, però la cocció final s’haurà de fer allà mateix, en directe.

Per facilitar-vos la feina, l’organització us proporcionarà els ingredients bàsics —com arròs, brou, oli, espècies i verdures— i tot el material necessari per cuinar, com la paella, el cremador i la bombona. La resta d’ingredients, però, dependran de la vostra creativitat i estil.

El concurs comptarà amb un jurat de nivell, amb noms destacats com la cuinera Ada Parellada, el xef Raül Balam i l’actriu i cantant Lloll Beltran, que valoraran tant el gust com l’originalitat de les propostes.

Més enllà de l’honor de guanyar, els equips premiats s’enduran experiències culturals i gastronòmiques, com entrades per a espectacles, sopars o lots de productes, entre altres sorpreses.

Com us hi podeu inscriure?

Per participar-hi, només cal que us inscriviu a través de la pàgina web de la FEM, amb un cost de 30 euros (amb descompte per a les primeres inscripcions). Si preferiu gaudir sense cuinar, també us podeu sumar a la jornada amb el tast de paelles, que té un preu simbòlic de 15 euros.

Tots els fons recaptats es destinaran a millorar la qualitat de vida de les persones amb esclerosi múltiple, reforçant serveis com la neurorehabilitació i l’acompanyament, així com impulsant la recerca científica per frenar la progressió d’aquesta malaltia, que afecta milers de persones a Catalunya.

Detalls

Adreça
La Rambla
La Rambla
Barcelona
08001
Transport
Catalunya (M: L1,L3), Liceu (M: L3)
Preu
15-30 €

Dates i hores

Publicitat
Últimes notícies