Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca

Diem NO a l’impossible

Deien que la cervesa forta era cosa d’homes, però hem demostrat que també s’equivocaven

Escrit per
Time Out Barcelona Editors
Publicitat

Primer ens deien que no hi havia lloc per a una altra cervesa, després que la cervesa forta era cosa d’homes, que Catalunya era un país de vi, que una cervesa amb triple malta era de bojos... I no. Nosaltres hem dit NO i mil vegades NO. Reivindiquem el NO com un adverbi màgic carregat de positivisme. I el fem nostre; perquè sabem que, darrere d’aquest NO, hi ha un SÍ radical. Un SÍ a atrevir-se, a lluitar per tot allò que volem, a escopir els dubtes, espolsar-se les crítiques i a continuar endavant, encara que ens facin mal les pelades dels genolls.

A Epidor diem NO des del 2009, perquè sabem que Steve Jobs, Marie Curie, Mozart, Frida Kahlo i molts altres, també van haver de dir NO per aconseguir ser i fer allò que volien.

Per tot això, al nou microsite d’Epidor hi trobaràs tots els motius pels quals dir NO val la pena; és catàrtic, èpic i meravellós. I sí,també és positiu.Podràs descarregar-te cartells exclusius i fins i tot personalitzar-los amb el teu propi NO. També hi trobaràs gifs revolucionaris que t’ajudaran a trobar el teu propi NO. Perquè tots tenim un NO per emmarcar, gran o petit, sonor o silenciós, generós o egoista; però sempre, absolutament sempre, positiu.

Des de Moritz Epidor, la cervesa rebel de Moritz, la més radicalment Moritz, t’encoratgem a donar- te el gust i expressar- ho. Digues NO!

Escriu-lo, descarrega- te’l, comparteix-lo i, sobretot, reafirma- t’hi. Sabem que no sempre és fàcil. Però et garantim que haurà valgut la pena. I tu, t’atreveixes a dir NO?

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat