Alerta! Ens esforcem per informar acuradament, però aquests són temps inusuals, així que comprova sempre abans de sortir.

El millor del Photogenic Festival 2016
Del 13 al 27 d'octubre el barri de Gràcia s'omplirà de fotografia amb exposicions de fotògrafs emergents i conferències i workshops d'artistes consagrats. Si t'agrada anar amb una càmera a la mà i vols aprendre els secrets de l'ofici, no te'l perdis.

1. De tranquis con Colita
Colita representa un dels referents més importants de la fotografia catalana i espanyola de l’últim quart de segle XX. Va ser assistenta de Xavier Miserachs i Oriol Maspons i deixebla de Francesc Català-Roca. És considerada la fotògrafa de la “Gauche Divine” barcelonesa i ha realitzat més de quaranta exposicions. El 26 d’octubre, pujarà a l’escenari del Photogenic Festival per oferir una conferència més propera, una xerrada íntima i pròxima, on tots els espectadors podran conèixer d’aprop la seva obra. L'activitat es realitzarà a les 19 h a Casa Gràcia i és gratuïta.

2. Fotografia de moda

3. Masterclass Manel Esclusa
Manel Esclusa, amb més de 50 exposicions a les seves esquenes, premis LAUS, FAD, Arlés i molts més presenta una masterclass sobre la seva obra. En aquesta coneixerem totes les tècniques amb les quals treballa el prestigiós fotògraf especialitzat en fotografia nocturna, que aconsegueix resultats impactants gràcies al tractament de la llum en espais foscos utilitzant llargues exposicions fotogràfiques. Una masterclass on el públic també podrà interactuar podent preguntar tots els dubtes que tinguin sobre la seva obra. Serà el dia 19 a les 19 h a la Biblioteca Jaume Fuster, i gratis!

4. Fotografia musical
Carlos Pericás, fotògraf oficial de Buena Vista Social Club, i fotògraf de músics com Carles Benavent, Andrea Motis, Raynald Colom, Alain Pérez i molts més, ens presentarà tota la seva experiència fotografiant a músics de tant renom, acompanyant-los a les seves gires i com aconseguir les millors imatges d’aquestes, compartint amb nosaltres les seves vivències al costat d’aquests artistes musicals. Aquesta conferència gratuïta se celebrarà el dia 21 a les 19 h a La Violeta de Gràcia.