Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right El talent local envaeix l’OFFF

Alerta! Ens esforcem per informar acuradament, però aquests són temps inusuals, així que comprova sempre abans de sortir.

El talent local envaeix l’OFFF

Si vols donar un cop d'ull com serà el futur en el món del disseny gràfic i l’art, no et pots prerdre el festival OFF.

Advertising

Ja fa disset anys que el Festival OFFF és la gran referència de la cultura i el disseny digital a Barcelona. Després de celebrar edicions a mig món (Bèlgica, Mèxic, els EUA, Rússia) torna a la ciutat per mostrar-nos el gran talent creatiu que hi ha a casa nostra. És per això que enguany s’ha proposat fer créixer la comunitat creativa local i connectar-la amb la xarxa d’artistes nacionals i amb figures influents a escala mundial. La idea, en definitiva, és ajudar els artistes d’aquí a projectar-se a tot el món.

I com s’aconsegueix aquest repte? Doncs amb l’ajuda i la col·laboració del Festival Blanc, l’estudi barceloní Mucho i els esdeveniments de disseny que organitza Play Restart. Entre tots han organitzat una programació plena de conferències (57 en total), workshops i trobades al voltant del món de l’art i el disseny. Hi trobareu, per exemple, Domestic Data Streamers, una start-up de Barcelona dedicada a crear experiències interactives; Folch Studio, agència especialitzada en disseny de concepte, marques i narratives; Álvaro Domínguez, dissenyador gràfic que converteix objectes d’ús quotidià en fotografies creatives, i Imascono, una agència aragonesa pionera en realitat augmentada virtual i en game apps.

Podreu assistir a conferències de Vaughan Oliver, dissenyador de portades de grups com Pixies; Annie Atkins, que parlarà de decorats de pel·lícules com Titanic i el Gran Hotel Budapest, i Lance Wyman, que ha creat logos tan icònics com el dels Jocs Olímpics de Mèxic 68.

Aquest any, l'OFFF aposta per viure sensacions amb tots els sentits i gaudir de tot el que passa com si fos la primera vegada. S'ho prenen al peu de la lletra i han començat per canviar la seva imatge gràfica amb un nou concepte ideat per l'estudi barceloní Outro. També han impulsat el seu Market (on els artistes podran vendre els seus productes i dissenys) i la Fun Zone amb una pantalla per seguir les conferències, food trucks i una terrassa imbatible on gaudir de la primavera i relaxar-se amb una Moritz a la mà.

Recomanat

    També t'agradarà

      Advertising