[category]
[title]

Quan La Mercè està arribant a la fi, el barri mariner de Barcelona comença a celebrar la seva Festa Major del 25 de setembre al 4 d'octubre. Són deu dies de festa que arrenquen divendres 25 amb el tradicional pregó, aquest any a càrrec de Paula Leitón, waterpolista i medallista olímpica.
Totes les activitats es duen a terme a diferents carrers del barri, al districte de Ciutat Vella. Algunes de les més esperades són la cercavila del Canó, en el que un home disfressat de general napoleònic i un capgròs del mateix personatge recorren el barri llançant caramels, la degustació de productes pesquers, els concerts i les havaneres.
Divendres 25 de setembre
19 h: Pregó a càrrec de Paula Leitón. (Plaça de la Barceloneta).
19 a 21 h: Presentació de la geganta gitana Dolores, amb una cercavila i un homenatge a Carmen Amaya. (Des del c. Pescadors fins a la Font de Carmen Amaya).
20.35 h: Concert de Ravals Band. (Plaça de la Barceloneta).
Dissabte 26 de setembre
12 a 20.30 h: Street market. (Port Vell).
12 h: Vermut i rumba amb D’estraperlo. (Carrer Baluard).
19 a 21 h: Cantada d’Havaneres Memorial Pepe Vilches, amb rom cremat. (Plaça de la Barceloneta).
22 a 2 h: Festa Jove. (Plaça de la Barceloneta).
Diumenge 27 de setembre
12 a 14 h: Botifarrada amb música. (Carrer Baluard).
19 a 21 h: Gòspel. (Plaça de la Barceloneta).
Dilluns 28 de setembre
17 a 19 h: Tarda de jocs dinamitzats. (Pl. d’Antoni Genescà i Coromines).
Dimarts 29 de setembre
19 a 23 h: Sopar de gala de la Gent Gran. (Pistes de la Maquinista, pg. de Salvat Papasseit).
Dimecres 30 de setembre
18 a 20 h: Conta contes i xocolatada. (C. Baluard).
Dijous 1 d'octubre
19 a 20 h: Minidisco temàtica. (C. Baluard).
21 a 23 h: Teatre icònic: Cabaret Draglive show. (Carrer Pescadors).
Divendres 2 d'octubre
17 a 18.30 h: Ruta guiada ‘La Barceloneta: memòria històrica i social d’un barri reivindicatiu’. Cal inscripció prèvia a info@casabarceloneta1761.cat. (Inici a Casa de la Barceloneta, c. de Sant Carles).
18 a 1.30 h: Festa Major al carrer Pescadors. Xocolatada (18 h) i nit de ball amb Maitukarem i PD (22.30 h).
20 a 23 h: Vespreig musical. (C. Baluard).
Dissabte 3 d'octubre
9 a 10 h: Galejada trabucaire. (Inici i final del recorregut a la pl. Barceloneta).
10 a 13 h: Cercavila del Canó. (Des de la pl. Barceloneta fins la pl. de Pompeu Gener).
10 a 14 h: Gimcana. (Inici a la pl. Poeta Boscà).
12 a 14 h: Ballada de sardanes. (Pl. Poeta Boscà).
12 a 1 h: Festa Major al carrer del Mar, amb vermut musical (12 a 14.30 h), paella popular (14 a 16.30 h) i música al carrer i sessió de PD (19 h).
12 a 2 h: Festa Major al carrer Pescadors, amb botifarrada (12 a 13.30 h), activitats infantils amb jocs gegants (17 a 19h) i concert en directe amb Boris Michael i Wallatboy (22 h).
13 a 14 h: Festa de l’escuma. (Pl. Pompeu Gener).
19 a 23h: Foc bestial. Versots infernals. (Cercavila amb torxes des del c. de la Conreria fins el c. Miquel de Pedrola i Alegre. Correfoc des del c. Pepe Rubianes fins la pl. Barceloneta).
Diumenge 4 d'octubre
11 a 13.30 h: Cercavila i ballada conjunta d’estandards dels cors de la Barceloneta. (Pl. Poeta Boscà).
17 a 19 h: Txell las Heras Quintet, concert de rock català. (Parc de la Barceloneta).
20.30 a 22 h: Sessió de PD. (Pl. Barceloneta).
Discover Time Out original video