El mes de maig obre les portes a les festes majors solars de l'any! I una de les primeres és la Festa Major de Porta del 9 al 18 de maig, que omple la plaça de Sóller de música, espectacles i bon ambient per celebrar com cal la seva Festa Major 2025. Algunes activitats, però, prendran el Centre Cívic Can Verdaguer. Si voleu danses, concerts, botifarrades i havaneres amb rom cremat… no us la perdeu! Atenció, que a continuació us servim els plats forts de la programació.
Divendres 9 de maig
Arrenquem la festa amb energia! A les 18 h, una batucada recorre els carrers des de la plaça Sóller per fer tremolar el barri. A les 18.30 h, el ritme dona pas al circ per a tots els públics i, a les 19.30 h, la comunicadora Rocío Vidal donarà el tret de sortida oficial amb el pregó de Festa Major.
Dissabte 10 de maig
La plaça es desperta amb les danses del món a les 11 h i, a les 13 h, arriba la graellada oberta, una cita ideal per compartir taula i conversa. I quan cau la nit, a les 22 h, arriba el torn del concert musical de Porta Cultural, per seguir la festa fins ben entrada la nit.
Dissabte 17 de maig
Un dels dies més intensos i familiars! A les 11 h, la plaça s’omple amb la matinal familiar, organitzada per entitats del barri. A les 14 h, no hi falta una bona paella popular, seguida d’un divertit bingo musical a les 16 h. I per acabar, a les 21 h, arriba el concert jove del Kasal de Joves de Porta, amb música i energia per tancar el dissabte com cal.
Diumenge 18 de maig
Últim dia de festes i no hi falta de res! A les 10 h, Som de Porta, Estem de Festa obre la jornada amb activitats comunitàries. A les 12 h, nova botifarrada popular, i a les 19 h, arriba el gran final amb la cantada d’havaneres i rom cremat, a càrrec de diverses entitats del barri. Una vetllada per acomiadar la Festa Major amb caliu i tradició.