El Gòtic celebra un any més les festes de barri. Són 4 dies de celebració perquè els veïns i veïnes puguin gaudir dels seus espais i de la convivència amb activitats, tallers i propostes musicals per a tots els públics. S
e celebra a nombrosos espais del barri: des de la plaça de la Mercè, passant per la plaça del Rei, la plaça de Carme Simó i la de Medinaceli.
Teniu tota la programació aquí, però hem seleccionat algunes de les activitats més destacades. Com cada any, el cartell ha estat elaborat pel guanyador del concurs de cartells de la festa. Enguany, es tracta d’una obra del dissenyador gràfic Jaume Gubianas i està composta de diferents representacions gràfiques que recorren els espais més emblemàtics del barri Gòtic.
Dijous 8 de maig
La festa arrenca a les 16.30 h amb el cercavila del pregó, que començarà a la plaça Carme Samsó i omplirà de música i color els carrers. A les 19.15 h, tothom a la plaça del Rei per escoltar el pregó oficial i donar el tret de sortida a la festa.
Divendres 9 de maig
La plaça Vuit de Març es converteix en l’epicentre de la festa major jove, des de les 16.30 h fins a les 2 h, amb activitats pensades per al públic més jove. Mentrestant, a la plaça del Rei, el ball folk de festa major omplirà la plaça de música i dansa popular de 20 h a 2 h.
Dissabte 10 de maig
La música continua sent protagonista amb una nit de concerts a la plaça Duc de Medinaceli, de 20 h a 2 h. Preparats per ballar?
Diumenge 11 de maig
La festa s’acomiada amb bon gust i ritme! A la plaça Sant Just, des de les 13 h fins a les 20 h, gaudireu d’una gran sardinada popular, acompanyada de vermut, bingo musical i DJ’s per posar punt final a una Festa Major de pel·lícula.