Festival Ambulant LaNuestra
Foto: LaNuestra | Festival Ambulant LaNuestra

Festival Ambulant LaNuestra

La comunitat digital de dones celebra els dies 8 i 9 de juliol una gran festa gratuïta al Red Fish i una trobada literària a la llibreria Finestres
  • Què fer
  • Red Fish, La Vila Olímpica del Poblenou
Nerea Zapata
Publicitat

Time Out diu

LaNuestra és una comunitat digital formada per més de 7.000 fundadores que neix dels relats compartits per dones dins del moviment testimonial i que aposta per traslladar les connexions més enllà de les pantalles. Per això impulsa un festival ambulant que recorre diverses ciutats per crear espais de trobada i celebració, i els dies 8 i 9 de juliol fa parada a Barcelona.

El primer dia, dimecres 8, té lloc una gran festa gratuïta al Red Fish, al Moll de la Marina, de 19.00 h a 01.00 h. Les assistents poden gaudir de menjar, beguda i ball en una celebració oberta tant a les fundadores com a totes aquelles persones que vulguin descobrir el projecte. La vetllada compta amb música de DJ MoM, Rocío Saiz DJKleo la Faraona i DJ Ruka. L'entrada és lliure fins a completar aforament, tot i que també es pot reservar plaça a través d'Eventbrite.

L'endemà, dijous 9, a les 19.00 h, la llibreria Finestres acull un diàleg amb l'escriptora equatoriana María Fernanda Ampuero sobre el nou relat de les dones, seguit d'una lectura pública de testimonis amb la participació de María MolinsCarla VallJudit MascóLlucia RamisMariona Ribas, entre altres dones.

Detalls

Adreça
Red Fish
Moll de la marina s/n
Barcelona
08005
Transport
Ciutadella/Vila Olímpica (M:L4)

Dates i hores

Festa LaNuestraRed Fish 19:00
Gratis
Diàleg amb María Fernanda Ampuero i lectura de testimonisLlibreria Finestres 19:00
Gratis
Publicitat
Últimes notícies