IV Jornada de Creativitat i Tendències

Què fer
Be a poem
Foto: Museu del Disseny

Time Out diu

Nova edició d'una jornada que vol apropar les tendències a l'univers del disseny i les indústries creatives. Aquest any es posa el focus en l'emoció i l'experiència sensorial; i és que guanyen importància les experiències immersives que conveteixen el consumidor en protagonista i fan créixer l'empatia amb la marca.

La jornada comptarà amb l'opinió del sociòleg i filòsof Gilles Lipovetsky, que reflexionarà sobre el capitalisme de l'hiperconsum i la superabundància d'estils, disseny i imatges. També participaran altres experts en la matèria com WSGN i Mango, parlant de les emocions 2.0 i un 'story-telling' sotmès a la pressió de la rapidesa i l'abundància.

A més de conferències amb ESPADAYSANTACRUZ i Elsa Yranzo, per a la tarda s'han programat tallers de ceràmica, papers pintats, gràfica o costura, que connecten els fons del Museu del Disseny amb les noves fornades de creadors.

 

Detalls

També t'agradarà
    Best selling Time Out Offers