Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right La memòria de la publicitat

Alerta! Ens esforcem per informar acuradament, però aquests són temps inusuals, així que comprova sempre abans de sortir.

La memòria de la publicitat

No et perdis la presentació de l’anuari del 2017 del Club de Creativos

Per Time Out en col·laboració amb Moritz
Advertising

Hi ha anuncis que voldríem veure cada dia. Són com petites pel·lícules amb les quals connectem, empatitzem, ens emocionem i que, en definitiva, ens fan sentir coses. Tots aquests espots publicitaris tenen dues coses en comú: la creativitat i el talent de les persones que hi ha al darrere. El Club de Creativos –l’única organització que vetlla per millorar la qualitat del treball creatiu a l’Estat espanyol– reuneix en un llibre les millors campanyes publicitàries de cada any. El pròxim 31 d’octubre, aquesta entitat presenta a la Fàbrica Moritz el XVIII Anuari de Creativitat Espanyola del Club de Creativos i vol comptar amb tots vosaltres, amants de la bona publicitat, perquè assistiu a aquesta gran festa del talent.

Enguany, el llibre compta amb 261 peces, repartides en dos grans apartats del certamen: Idees i Execució (audiovisual, gràfica, digital i experiencial). A l’acte de presentació hi seran presents quatre membres del jurat que ha triat les peces de l’anuari: l’Helena Marzo, del jurat d’Idees, i en Rafa Montilla, l’Eva Santos i l’Antonio Castillo, del jurat d’Execució. També es presentaran algunes de les campanyes que més èxit han tingut, com les de Vodafone, Solvia, Reebok i Volkswagen. Animeu-vos a passar una tarda diferent i visioneu les millors campanyes de publicitat mentre us preneu una Moritz!

Recomanat

    També t'agradarà

      Advertising