Cansats del soroll, les presses i la contaminació lumínica de la ciutat? Somiant amb un refugi apartat, íntim i especial on desconnectar de tot? L’hotel Noches de Calig us ho posa fàcil amb les seves exclusives suites bombolla.
Ubicades en plena natura, a la comarca del Baix Maestrat i a només 15 minuts de la costa de Benicarló, aquestes bombolles ofereixen una experiència única. Cada una es troba en una parcel·la privada de 300 m², amb zona chill out pròpia, vistes panoràmiques de 360 graus, i opcions que inclouen banyera interior o dutxa interior amb banyera d’hidromassatge exterior. Un paradís de tranquil·litat i privacitat sota un cel estrellat.
L’experiència inclou un esmorzar complet amb productes de km 0 i un sopar tipus càtering amb propostes per a tots els gustos, tot servit directament a la vostra bombolla. I si voleu portar la relaxació al següent nivell, també teniu l’opció de gaudir d’un massatge.
Durant els mesos més càlids, Noches de Calig també disposa de piscina i zona comunitària per completar la vostra escapada perfecta.
L’experiència dissenyada per reconnectar amb la natura, amb la vostra parella o amics. Perquè, de vegades, el millor pla és no fer res… i simplement gaudir. Reserveu ara!



