Us fascinen els espectacles en directe? Els ‘Dissabtes d’òpera’ tornen aquest febrer i fins a mitjans d'abril per omplir-vos de música que us arribarà fins al més profund i us farà viure vespres únics a Barcelona, al costat del Mediterrani. Gràcies al gran èxit de les temporades passades, l’Eurostars Grand Marina Hotel 5* G.L. torna a aixecar el teló amb una nova temporada de recitals tribut a les grans àries de l’òpera. Només els dissabtes, un trio musical acompanyat per un pianista us delectarà a The Corner Cocktail Bar, l’espai exclusiu al vestíbul de l’hotel, amb interpretacions en directe i una atmosfera inigualable.
A més, podreu gaudir d’aperitius especials, pensats exclusivament per a l’ocasió, i de còctels d'autor. I encara hi ha més... per a aquells que vulgueu prolongar la vetllada, l’hotel ofereix l’opció de completar la nit amb un exquisit sopar al seu restaurant Aire de Mar. L’accés als ‘Dissabtes d’òpera’ està obert a tothom, tant per a hostes de l’hotel com per a visitants externs, perquè tothom pugui gaudir de l’art i el luxe! L'entrada és lliure, amb consumició mínima, i l'hotel obsequiarà a tots els assistents amb una copa de cava de benvinguda.
Els concerts, que es celebraran tots els dissabtes, comencen a les 20:30 h i tenen una durada d’una hora. Així que, si us apassiona la música i voleu viure una experiència única, reserveu ja les butaques més privilegiades de la ciutat i no deixeu passar aquesta oportunitat de gaudir d’un espectacle d’òpera en directe.




