Mujeres del Vino
Foto:Mujeres del Vino | Mujeres del Vino

Saló Dones del Vi

Tast de més de 200 vins fets per dones enòlogues, cellereres, sommeliers i comunicadores a l'Hotel Catalonia Plaza
  • Què fer
Sofia Alonso Wilson
Publicitat

Time Out diu

El 3 de febrer de 2026 té lloc la sisena edició del tast de vins amb segell femení a Barcelona, aquesta vegada a l’Hotel Catalonia Plaza. L’esdeveniment comença a les 19 h i s’allarga durant tres hores, oferint l’oportunitat d’endinsar-se en l’univers dels vins d’autora.

"És un vi molt femení": aquella frase dita que utilitzen alguns sommeliers per ressaltar les qualitats febles i de baix valor d'un vi es posa cap per avall amb aquesta cita vinícola. El col·lectiu Dones del Vi és un grup d’enòlogues, cellereres, sommeliers i comunicadores d’arreu de l’Estat que s’han unit al sector vinícola amb l’objectiu de treballar per la visibilització del treball de les dones en l’elaboració i comunicació de projectes enològics d’alt valor afegit.

En aquest tast hi participen més de 40 dones productores de vi, procedents de més de 20 denominacions d’origen, amb una selecció d’uns 200 vins diferents i excel·lents. Una ocasió única per conèixer de prop el talent femení del sector vitivinícola i celebrar-lo copa en mà.

Cada entrada inclou una copa. Només faltarà que demaneu el vi!

Detalls

Adreça
Preu
21,99 €
Horaris
19-22 h
Publicitat
Últimes notícies