Consulta el seu calendari d’esdeveniments


Royal Bliss ha preparat un munt d’experiències úniques per posar sabor als dimecres de juny. Obriu l’app de calendari del vostre mòbil i apunteu les coordenades de l’extraordinari. Si aquests dies sou per Madrid, ja sabeu on heu de ser.
-
11 de juny: de 18h a 22h, a l’espai El Invernadero (carrer de Juan de Mariana, 4), l’equip de Hip&Love ensenyarà als assistents a crear el seu propi ram de flors. A més, Ira Senatos guiarà un taller de retolació creativa per personalitzar ampolles de Royal Bliss amb diferents tipografies. També hi haurà un set de Virtual Diva i un photocall immersiu amb flors.
-
18 de juny: a l’ESPACIO AMÉN (carrer de Embajadores, 53) es crearà tot un entorn immersiu amb un live painting de l’artista internacional Nicolás Villamizar i un DJ set a càrrec de Bego Martín. L’horari? De 19h a 23h.
-
25 de juny: el colofó final d’aquest cicle de dimecres desafiaments tindrà lloc al Mercado de Vallehermoso (carrer de Vallehermoso, 36), de 18h a 22h, amb els DJ sets de Javi Reina i Umami i l’actuació en directe de Maren, una de les veus emergents més destacades del panorama musical estatal. Les sorpreses continuaran als diferents estands gastronòmics del mercat, amb degustacions especials, tallers de serigrafia en tote bags, creació de charms amb dissenys exclusius de “The Unexpected Social Club” i, com no, un taller impartit per experts per crear còctels i combinats amb fruita fresca i Royal Bliss.