TEDxGracia: noves idees pel canvi social

Què fer

Time Out diu

TED vol dir Tecnologia, Entreteniment i Disseny, tres camps que estan donant forma al futur. Però els esdeveniments TED cobreixen moltes més disciplines. Tot va començar a Monterrey, Califòrnia, el 1984, però ja és un esdeveniment global. Han sorgit noves fórmules vinculades a TED però alhora autoorganitzades de manera independent i sense ànim de lucre. Un exemple són els TEDxGracia, un esdeveniment anual sense ànim de lucre, organitzat per voluntaris, per promoure idees locals que estiguin millorant la societat, amb especial focus en el canvi social i l’emprenedoria.

El proper TEDxGracia s’organitzarà el dissabte 3 d’octubre a la Biblioteca Jaume Fuster amb un lema molt contundent: Make it real (fes-ho possible). Una vegada més, comptarà amb el patrocini de Cerveses Moritz. En aquesta ocasió es mostraran idees que poden canviar la societat de demà. Des de creativitat a epigenètica, passant per la neurociència, el talent jove, l’art com estri per a resoldre conflictes en l’espai públic, projectes de coworking, així com solucions a la pobresa energètica. No us perdeu l’oportunitat d’escoltar els vuit ponents que hi participaran. En aquesta ocasió els convidats són Eugenia Gargallo, cofundadora i directora d’Inspirat; Eduardo Forte, cofundador i cap de màrqueting de Betahaus Barcelona; Helena González, doctora en biomedicina, escriptora i fundadora de Clowntifics; Marc García, fotògraf, emprenedor i fundador de projectes com Yatecasting i RebobinArt; Núria Jar, periodista científica; Alejandro Valdebenito, publicista, emprenedor i professor de creativitat; Maria José Caballero, directora de campanyes de Greenpeace Espanya; i Javier Batanero, fundador i CEO de DimeNetwork. ker.

Detalls

També t'agradarà
    Best selling Time Out Offers